تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۵۲۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته خوزستان با گرد و غبار به پایان می‌رسد
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش رطوبت نسبی تا آخر هفته جاری خبر داد.
 کوروش بهادری  با اشاره به تداوم پدیده شرجی تا آخر هفته جاری اظهار کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده انتظار کاهش شدید رطوبت نسبی را خواهیم داشت.
 
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود مجدداً از روز دوشنبه هفته آینده شاهد افزایش رطوبت نسبی در نوار ساحلی استان به همراه کاهش یک تا دو درجه‌ای دما باشیم.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین از آخر هفته جاری به دلیل بالا بودن ضرایب ناپایدار در استان خوزستان شاهد وقوع تندباد و گردوغبار موقت در نواحی مرکزی و غربی استان خواهیم بود.
 
بهادری با اشاره به پدیده شرجی اظهار کرد: میزان رطوبت نسبی امروز صبح در بستان 86 درصد، اهواز 80 درصد، امیدیه، آغاجاری و هندیجان 82 درصد، بهبهان 81 درصد، ماهشهر 80 درصد، دزفول 73 درصد و حسینیه اندیمشک 70 درصد بوده است.
 
وی افزود: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 48 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 45 و 25 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
ارسالی از کاربران. باسلام مدیر مسکن وشهر سازی چرا با وجود چند سال از پروژه مسکن مهر میگذرد ودر تمام شهر های خوزستان ساخته شده اند وتمامی کم درامد ها خونه دار شدند.ولی در شهر بستان از این پروژه هیچ امکاناتی استفاده نشده و نساختند.خواهشمند است مسولیین به این قضیه پیگیری کنند
:
:
:
آخرین اخبار