تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۵۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام حمایت طلاب از کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان
عضو کمیته طلاب و روحانیون ستاد انتخاباتی غلامرضا شرفی از اعلام حمایت طلاب این شهرستان از کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان خبر داد.

حجت‌الاسلام مجتبی افشارپور در گفت‌و‌گو با فارس  باز حمایت طلاب را از کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان خبر داد و اظهار کرد: مردم آبادان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اثبات کردند و قطعاً در انتخابات در پیش‌رو نیز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

وی تصریح کرد: در خصوص اصولگرا بودن اشخاص باید گفت که صرف این که کسی خود را اصولگرا بنامد موجب نمی‌شود که آن شخص در انظار عمومی به عنوان اصولگرا مورد قبول واقع شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شخص اصولگرا باید ویژگی‌هایی را دارا باشد.

عضو کمیته طلاب و روحانیون ستاد انتخاباتی غلامرضا شرفی با اشاره به ویژگی‌های فوق خاطرنشان کرد: معتقد به انقلاب و نظام اسلامی بوده تا جایی که در این مسیر از هیچ جانفشانی دریغ نکند، اعتقاد به اصل ولایت مطلقه فقیه داشته باشد و خود را سرباز ولایت بداند، ارزش‌های انسانی و اسلامی در او به‌طور قابل توجهی مشهود باشد به‌عنوان مثال در سابقه اجرایی و مدیریتی او لکه‌های تیره‌ای از قبیل عدم‌وفای به عهد، عدم‌رسیدگی به دغدغه‌های مردم و به دنبال منافع شخصی خود بودن، وجود نداشته باشد.

وی با بیان دیگر ویژگی‌های قابل نامزد اصول‌گرا عنوان کرد: ویژگی بعدی احترام به عقل و خرد مردم است، یک کاندیدای اصولگرا هیچگاه در تبلیغات انتخاباتی خود دست به اقداماتی که به نوعی توهین به عقل و خرد مردم باشد از قبیل خرید و فروش رأی، برگزاری سفره‌های آنچنانی، برگزاری تجمعات خلاف شئونات اسلامی، نخواهد زد.

افشارپور خاطرنشان کرد: ما معتقدیم تمام این ویژگی‌ها در غلامرضا شرفی، تنها کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آبادان ، جمع شده است.

وی با بیان اینکه مشاهده می‌کنیم که در این دوره انتخابات مجلس شور و نشاط جدیدی در سطح حوزه انتخابیه آبادان بوجود آمده، گفت: این امر ناشی از این است که مردم آبادان یک گفتمان جدید که از جنس دغدغه‌های خودشان است را احساس کرده‌اند.

عضو کمیته طلاب و روحانیون ستاد انتخاباتی این نامزد انتخاباتی در آبادان همچنین بیان کرد: در این دوره کسانی قصد داشتند که در انتخابات شرکت نکنند چرا که در دوره‌های پیش در پی تاثیر از مسائل خاص سیاسی یا قومی به پای صندوق‌های رأی رفته بودند اما متأسفانه انتظاراتی را که داشتند در دوره چهار ساله مجلس برآورده نشده بود.

وی اضافه کرد: اما امروز شاهد هستیم که در این دوره، این عده با شناخت این گفتمان جدید فارغ از هرگونه مسائل جناحی و قومی تصمیم بر شرکت در انتخابات و رأی دادن به این گفتمان جدید کرده و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

افشارپور با اشاره به اینکه در انتخابات این دوره حضوری پررنگ‌تر از دوره‌های قبل را مشاهده خواهیم کرد، تصریح کرد: مشکلات شهر آبادان بر هیچ کدام از مسئولان شهری پوشیده نیست اما متأسفانه تاکنون اقدامی در خصوص حل اساسی‌ترین آن مشکلات انجام نگرفته است.

وی ادامه داد: راه برون‌رفت از این مشکلات این است که به لطف خدا و همت مردم آبادان کسانی همچون غلامرضا شرفی که طرح‌های مؤثری در خصوص حل این مشکلات از جمله اشتغال‌زایی بومی و تجربه کافی در این زمینه دارند به مجلس شورای اسلامی راه یابند.
:
:
:
آخرین اخبار