تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۵۲۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهرآبادان :
انتخاب شهردار آبادان حداکثر تا پایان هفته جاری/برنامه پیشنهادی 3 داوطلب دیگر بررسی می‌شود
رئیس شورای شهرآبادان گفت: در قانون محدودیت زمانی برای انتخاب شهردار وجود ندارد اما شورای شهرآبادان در تلاش است تا پایان هفته جاری شهردار آبادان را انتخاب و به شهروندان آبادانی معرفی کند.
حسن کمری اظهار کرد: تاکنون چهار جلسه رسمی و علنی شورای شهرآبادان برای بررسی برنامه‌های پیشنهادی 11 داوطلب تصدی شهرداری آبادان برگزارشده، این روند در روز دوشنبه نیز پیگیری می‌شود.

وی افزود: 3 داوطلب دیگر برای ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود اعلام آمادگی کردند، بر این اساس شورای شهرآبادان پنجمین جلسه رسمی و علنی خود را در روز دوشنبه برای بررسی برنامه‌های این 3 داوطلب برگزار می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرآبادان در پاسخ به این سؤال که «آیا جلسه روز دوشنبه آخرین جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی گزینه‌های داوطلب تصدی شهرداری آبادان است یا خیر؟» گفت: احتمالاً پنجمین جلسه آخرین فرصت برای اعلام آمادگی و حضور داوطلبان تصدی شهرداری آبادان باشد اما هرزمان که اعضا شورا برای حضور گزینه‌های بیشتر به اجماع برسند منعی برای برگزاری جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی گزینه‌های جدید وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمدید فرصت اعلام آمادگی داوطلبان تصدی شهرداری آبادان توسط شورای شهر به دلیل حضور احتمالی گزینه‌های بهتراست، تلاش کردیم که فضا را برای حضور تمامی داوطلبان باز بگذاریم همچنین شهروندان را از طریق برگزاری جلسات رسمی و علنی بررسی گزینه‌ها آگاه کنیم.

کمری در پاسخ به این سؤال که «شهردار آبادان حداکثر تا چه مدت‌زمان دیگر انتخاب می‌شود؟» بیان کرد: در قانون محدودیت زمانی وجود ندارد اما شورای شهرآبادان در تلاش است تا پایان هفته جاری شهردار آبادان را انتخاب و به شهروندان آبادانی معرفی کند.

وی همچنین در تشریح علت غیبت 3 تن از اعضا شورای شهرآبادان در چهارمین جلسه بررسی گزینه‌های تصدی شهرداری آبادان، عنوان کرد: 2 عضو شورای شهر در مرخصی هستند، یکی از اعضا در شهر حضور دارد و تنها روز یکشنبه را مرخصی گرفته بود، تشکیل جلسات شورای شهرآبادان با حضور 6 نفر اشکال قانونی ندارد، برنامه‌های پیشنهادی گزینه‌های تصدی شهرداری را برای همکاران غایب ارسال می‌کنیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار