تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۵۲۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
/هفته ششم لیگ برتر فوتبال/
ناکام‌های جام حذفی به هم رسیدند
تیم های نفت آبادان، فولاد و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند
تیم های نفت آبادان، فولاد و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند.
 
هفته ششم لیگ برتر کشور از فردا (پنجشنبه) آغاز می شود و نمایندگان استان رودرروی حریفان خود قرار می گیرند.

سپیدرود رشت - نفت آبادان

آبادانی ها که در جام حذفی موفق شدند تیم سپاهان را شکست دهند، با انگیزه و روحیه مضاعف به مصاف سپیدرودی خواهند رفت که سرمربی این تیم پس از باخت در جام حذفی مقابل ملوان از سمت خود کنارگیری کرد و هر چند با استعفای نظرمحمدی موافقت نشد ولی این تیم چند روز آشفته را پشت سر گذاشت.

شاگردان باتجربه کمالوند که در حال حاضر با هفت امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند، خوب می دانند که نمی توانند تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود را دست کم بگیرند. آبادانی ها برای ماندن در رده های بالای جدول به سه امتیاز این دیدار چشم دوخته اند. حریف این هفته نفتی ها نیز چهار امتیازی و در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

نفت آبادان از ساعت 18:45 فردا (پنجشنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف سپیدرود رشت می رود. این بازی را موعود بنیادی فر قضاوت می کند.

فولاد – سپاهان

دو تیم ناکام جام حذفی در هفته ششم لیگ برتر به هم رسیدند؛ سپاهان هم مانند فولاد لیگ را خوب شروع نکرد ولی فولادی ها بر عکس تیم کرانچار رفته رفته به ثبات نسبتا خوبی دست پیدا کردند. حاصل تلاش سرخ پوشان اهوازی جمع آوری هفت امتیاز تا پایان هفته پنجم لیگ بوده است.

هواداران فولاد هم که پس از کنار رفتن این تیم از جام حذفی، طی چند روز گذشته به شدت نسبت به عملکرد فولادی ها معترض بودند، اکنون تنها منتظر پیروزی این تیم برابر سپاهان هستند تا به ادامه راه تیم شان امیدوار باشند. اگرچه همین انتظار فشار مضاعفی بر تیم وارد کرده است ولی تنها راه خروج شاگردان پورموسوی از این جو ناآرام و رسیدن به آرامش، کسب 3 امتیاز خانگی از دیدار با سپاهان است.

فولاد از ساعت 20 فردا (پنجشنبه) با قضاوت محمدحسین زاهدی فر در ورزشگاه غدیر پذیرای سپاهان شش امتیازی است.

ذوب آهن - استقلال خوزستان

بازیکنان استقلال در هفته پنجم لیگ برتر به واسطه بد بازی کردن برابر پارس جنوبی و از دست دادن سه امتیاز خانگی، به شدت مورد انتقاد ویسی قرار گرفتند؛ انتقادی که خود آن ها هم قبول داشتند که به جا و درست بود، چرا که آن ها واقعا در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند.

شاگردان ویسی در اولین گام خود در جام حذفی نیز خوب ظاهر شدند و توانستند تیم مغان اردبیل را با پنج گل از پیش رو بردارند و هر چند حریف آن ها اصلا قوی نبود ولی این دیدار به هماهنگی بیشتر آبی ها خوزستانی برای دیدار با ذوب آهن کمک کرد.

استقلال خوزستان پنج امتیازی از ساعت 19:45 روز جمعه میهمان ذوب آهن شش امتیازی است. این دیدار را جواد رحیم زاده سوت خواهد زد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار