تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۵۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت سه داوطلب در شوش/ وجود 1200 رای اولی
فرماندار شوش گفت: در این شهرستان سه نفر برای به دست آوردن یک کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه شوش در حال رقابت هستند.

عبدالرضا سعیدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ابتدای آغاز رقابتهای تبلیغاتی، چهار نفر داوطلب در این حوزه انتخابیه وجود داشتند ولی یکی از آنها از ادامه رقابتها انصراف داد. در شرایط فعلی نیز سه داوطلب به نامهای سید راضی نوری، سید جاسم ساعدی و حسین رحیمی در حال رقابت هستند.

وی افزود: در این شهرستان 130 شعبه اخذ رای وجود دارد که 54 شعبه سیار و 76 شعبه ثابت هستند همچنین 126 هزار و 417 نفر واجد شرایط رای دادند هستند که از میان آنها 57 هزار و 313 نفر در شهر و 68 هزار و 711 نفر در روستا رای می دهند.

سعیدی نیا عنوان کرد: همچنین در میان رای دهندگان، یک هزار و 200 نفر رای اولی وجود دارد که حضور آنها بر شور و نشاط انتخابات می افزاید.

فرماندار شهرستان شوش تصریح کرد: دو هزار و 700 نفر نیز در امر برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه همکاری خواهند داشت و این فرمانداری از هر نظر آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی در خصوص مشارکت مردمی در انتخابات دوره قبلی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در دوره قبلی مشارکت مردم شوش در انتخابات 54 درصد بود که این شهرستان در میان سایر شهرهای استان رتبه ششم را کسب کرد. البته در این میان با بررسیهای صورت گرفته و شور و نشاطی که در این شهرستان برای حضور مردمی وجود دارد مشارکت بالای 60 درصد خواهد بود.

سعیدی نیا ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات تصریح کرد: انتخابات فعلی مجلس شواری اسلامی از هر لحاظ برای نظام و کشور مهم و تاثیر گذار است به همین دلیل همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند حضور حداکثری مهمترین خواسته انتخاباتی ما از مردم است.

برچسب ها: انتخابات شوش
:
:
:
آخرین اخبار