تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۵۳۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تشریح کرد:
آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار در بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده را تشریح کرد.
 
دکتر حجت‌الله جانبی اظهار کرد: روز گذشته(جمعه) 9 مصدوم و مجروح ایرانی حادثه تروریستی ذی‌قار عراق در مرز شلمچه به عوامل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل داده شدند.
 
وی ادامه داد: در آغاز از کل مجروحان این حادثه، سه مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، یک مصدوم در بیمارستان نفت، یک مصدوم در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان، و همچنین سه مصدوم در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بستری و یک مجروح نیز بلافاصله به وسیله بالگرد اورژانس هوایی به اهواز انتقال یافت.
 
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: شب گذشته دو نفر از مصدومان حادثه تروریستی ذی‌قار که در بیمارستان شهید بهشتی آبادان بستری بودند، به علت نیاز به جراح عروق به اهواز اعزام شدند و مصدوم سوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شد.
 
جانبی ادامه داد: همچنین مصدومی که در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری بود، شب گذشته به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافت که اکنون تحت مراقبت و درمان آنتی‌بیوتیکی قرار دارد و حال عمومی این مجروح خوب گزارش شده است.
 
وی بیان کرد: همچنین از سه مصدومی که در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر بستری شده بودند، یک مجروح که خوشبختانه دارای مشکل خاصی نبود، شب گذشته پس از انجام اقدامات درمانی سرپایی مرخص شد و دو مصدوم دیگر این حادثه در این بیمارستان همچنان بستری و اکنون در لیست نوبت جراحی ارتوپد قرار دارند و امروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.
 
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: همچنین یک مصدوم این حادثه تروریستی که در بیمارستان نفت آبادان بستری بود، شب گذشته به صورت سرپایی و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی ترخیص شد. در مجموع از هشت مصدومی که در بیمارستان‌های علوم پزشکی آبادان بستری شدند، تاکنون سه نفر مرخص شده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار