تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۵۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محسن فروزان:به تركيب اصلي مي‌رسم/در بازي با قطر شانس بازي كردن ندارم
دروازه‌بان جديد تيم ملي فوتبال ايران گفت: در اين دو هفته‌ نكات بسياري خوبي را از دن‌گاسپار ياد گرفته‌ام و زماني نه چندان دور را مي‌بينم كه بتوانم به تركيب اصلي تيم ملي راه پيدا كنم.

محسن فروزان كه براي اولين بار به تيم ملي فوتبال ايران دعوت شده است،  اظهار كرد: شرايط خوبي در تيم ملي دارم. طي دو هفته‌اي كه در اردوي تيم ملي بودم، نكات بسيار خوبي را از دن گاسپار مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي ياد گرفتم. اميدوارم در اردوهاي بعدي بتوانم نكات بيشتري از اين مربي ياد بگيرم. از كارلوس كي‌روش و كادرفني تيم ملي براي اين كه مرا به اين تيم دعوت كرده‌اند، تشكر مي‌كنم.

وي درباره روند صعودي كه در باشگاه تراكتورسازي طي كرد و در نهايت به تيم ملي هم دعوت شد، گفت: لطف خدا بود كه توانستم رشد كنم و به اينجا برسم. من با ديد باز به تراكتورسازي رفتم و مسيرم را ادامه دادم چون مي‌دانستم امير قلعه نويي در اين تيم به بازيكنان مستعد و شايسته ميدان مي‌دهد. آنقدر تلاش كردم تا به تركيب اصلي راه پيدا كنم و خوشحالم كه جواب اعتماد او را دادم.

وي درباره بازي تيم ملي در مقابل قطر نيز خاطر نشان كرد: هر چند اين مسابقه از حيث اهميت نتيجه‌اي يك بازي تشريفاتي است، اما تيم ملي براي صعود مقتدرانه به مرحله بعدي انتخابي جام جهاني در اين مسابقه حاضر خواهد شد. اميدوارم بازيكنان بتوانند دستورات تاكتيكي كي‌روش را در زمين اجرا كنند تا پيروز ميدان شويم.

فروزان در پاسخ به اين سوال كه آيا براي به ميدان رفتن در بازي با قطر شانسي براي خود قائل مي‌شوي؟ به ايسنا گفت: بعيد مي دانم در اين مسابقه به ميدان بروم، اما همه تلاشم را مي‌كنم تا در اردوهاي تيم ملي بعدي هم دعوت شوم. فكر مي‌كنم كه آينده خوبي داشته باشم و زماني نه چندان دور را مي‌بينم كه بتوانم در تركيب تيم ملي هم بازي كنم.
:
:
:
آخرین اخبار