تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۵۳۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
13 کشته ، 200 مصدوم در سه نقطه حادثه خیز دزفول
در حوادث رانندگی که در مدت یکسال گذشته در این سه نقطه حادثه خیز شهر دزفول رخ داده 13نفر جان باخته و بیش از 200 شهروند مصدوم شدند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول با ابراز نگرانی از بروز حوادث متعدد رانندگی در سه نقطه پرتردد و حادثه خیز ترافیکی این شهر گفت:در حوادث رانندگی که در مدت یکسال گذشته در این سه نقطه حادثه خیز شهر دزفول رخ داده 13نفر جان باخته و بیش از 200 شهروند مصدوم شدند.

سرهنگ تورج کردعلیوند روز سه شنبه از میدان رودبند به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز شهر دزفول نام برد و افزود:در تمام ایام سال شاهد حوادث متعدد رانندگی منجر به فوت و جرح در میدان رودبند شهر دزفول هستیم به طوریکه در مدت یکسال گذشته در این نقطه سه نفر جان باخته افزون بر 50 نفر مصدوم شدند.

وی خروجی شهر دزفول به سمت شمس آباد حدفاصل ترمینال تا دانشگاه پیام نور را یکی دیگر از نقاط حادثه خیز ترافیکی این شهرستان عنوان کرد و گفت:در این نقطه نیز بعلت تردد زیاد خودروها حوادث رانندگی زیادی رخ می دهد که 6 کشته و بیش از 100 مصدوم بر جای گذاشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول از مسیر جاده شوشتر ، حد فاصل روستای مهاجرین تا زندان دزفول به عنوان سومین نقطه حادثه خیز شهر دزفول نام برد و اظهار کرد : چهار کشته و بیش از 50 مصدوم حاصل حوادث متعدد رانندگی طی یکسال گذشته در این محدوده بوده است.

سرهنگ کردعلیوند همچنین روز سه شنبه در نشست مناسب سازی معابر شهری ویژه افراد معلول اضافه کرد: با توجه به وقوع حوادث فراوان رانندگی در این نقاط حادثه خیز باید تدابیر ویژه ترافیکی برای این نقاط اتخاذ شود ضمن اینکه رانندگان نیز باید با رعایت اصول و قوانین رانندگی از بروز حوادث در این نقاط اجتناب کنند.

وی در خصوص حذف بلوار خیابان فردوسی واقع در مرکز شهر دزفول و بروز حوادث متعدد رانندگی در بخشی از خیابان فردوسی در محدوده خیابان شریعتی تا طالقانی و نگرانی ساکنان از این بابت گفت:قطعا حذف جداکننده این خیابان بر شدت حوادث در خیابان فردوسی افزوده است که باید فکر اساسی برای این خیابان کرد.

شماری از ساکنان خیابان فردوسی دزفول طی یک ماه اخیر در تماس با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی نگرانی خود را بابت بروز حوادث متعدد رانندگی در بخش از این خیابان در محدوده تقاطع شریعتی تا تقاطع خیابان طالقانی ابراز داشته و خواستار اقدام کارشناسی برای کاهش حوادث رانندگی در این خیابان ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار