تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۵۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جواد سعدون‌زاده: 12 اسفندماه آزمونی دیگر در راه تعالی کشورمان است

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای آبادان گفت: 12 اسفندماه آزمونی دیگر در راه تعالی و پیشرفت کشورمان است.

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در آبادان با تأکید بر حضور گسترده مردم آبادان در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: حضور گسترده مردم غیور ایران اسلامی همواره پشتوانه اصلی کشور در مقابله با توطئه‌های مداوم استکبار جهانی بوده، اقتدار روز‌افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم پیشرفت‌های چشمگیر و همه‌جانبه در زمینه‌های علمی، فناوری و توسعه کشور مرهون مشارکت تمامی آحاد ملت بزرگ ایران در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و تاریخی است.

وی افزود: یأس و ناامیدی دشمنان دین و کشور حاصل سرافرازی ملت بزرگ ایران در اجرای ندای الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حفظ وحدت کلمه و یکپارچگی است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای آبادان تصریح کرد: دوازدهم اسفندماه امسال آزمون دیگری در راه تعالی معنوی و پیشرفت ایران بزرگ ورق می‌خورد.

وی اضافه کرد: مردم آبادان در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور فعال در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این صحنه عظیم، حضور دشمن‌شکن خود را همچون گذشته به نمایش می‌گذارند.

سعدون‌زاده همچنین عنوان کرد: مردم با شرکت در این انتخابات علاوه بر تشکیل نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بنا به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی در رأس همه امور است، دین خود را به صاحب اصلی این کشور حضرت مهدی صاحب زمان(عج) و شهیدان انقلاب اسلامی ادا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران که تصور کرده‌اند با فشارها و تحریم‌ها، ملت بزرگ ایران عقب‎نشینی می‌کند، در انتخابات 12 اسفند امسال مأیوس شده و مانند حماسه 22 بهمن، حماسه دیگری را نظاره‌گر خواهند بود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای آبادان خاطرنشان کرد: مردم مسلمان، متعهد، آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن درک نقش مهم تاریخی خود در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به ندای رهبر خود لبیک می‌گویند و توطئه‌های استکبارگران و فتنه‌جویان را نقش بر آب می‌سازند.

وی در پایان گفت:  مردم کشورمان با استجابت امر خدا، ولی خدا و نایب بر حق او مقام معظم رهبری، جامعه اسلامی را زنده و پویا نگه داشته و ایران اسلامی را در این فراز مهم تاریخ جاودانه خواهند ساخت.

:
:
:
آخرین اخبار