تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۵۳۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمد سعید انصاری: هم‌صدایی اقشار مختلف آبادان در 12 اسفندماه

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای آبادان از هم‌صدایی اقشار مختلف آبادان در 12 اسفندماه سال جاری در پای صندوق‌های رأی خبر داد.

خبرگزاری فارس: هم‌صدایی اقشار مختلف آبادان در 12 اسفندماه

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: حضور و مشارکت پرشور و دشمن‌شکن مردم در انتخابات 12 اسفندماه، حداقل پاسخی به توطئه‌ها و آرزوهای دشمن خواهد بود.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان فراهم کردن زمینه‌های برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و پرشور است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای آبادان تصریح کرد: اهمیت مشارکت و حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به تلاش دشمنان را برای حضوری گسترده کمرنگ خواهد کرد.

وی اضافه کرد: برخلاف میل باطنی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همچون انتخابات گذشته به نحو احسن و با حضور کم‌نظیر قشرهای مختلف ملت ایران در روز 12 اسفندماه برگزار خواهد شد.

انصاری با اشاره به اینکه مردم آبادان در شهر و روستای این منطقه نیز همگام و هم‌صدای دیگر شهرهای کشور در 12 اسفندماه سال جاری حماسه‌ای نو می‌آفرینند، خاطرنشان کرد: آبادان امروز خواستار راهی جدید برای تحول و آبادانی است.

وی ادامه داد: این مردم در طول سالیان دفاع مقدس به شدت مورد هجوم حملات دشمن بعثی و متحدانش بوده و امروز خسته از عقب‌ماندگی‌اند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای آبادان ادامه داد: حضور پرشور در تمام انتخابات و به‌ویژه انتخابات مجلس نهم وظیفه‌ای شرعی و الهی بوده و به منزله کوبیدن مشت محکمی به دهان استکبار جهانی است‌.

وی اضافه کرد: ملت ایران موظفند در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب به طور گسترده حضور یابند و یکی از این عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز، انتخابات مجلس نهم است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای آبادان در ادامه عنوان کرد: حضور پرشور ملت ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانگر وفاداری آنان به نظام و انقلاب است.

وی در پایان گفت: امیدواریم مردم در بین کاندیداها، فرد اصلح را انتخاب کنند و هر کس که انتخاب شد از سوی مردم و مسئولان مورد حمایت قرار گیرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
امید و مصطفی ورضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
3
صدای آبادان آمد......
دنیا انصاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
0
0
امیدوارم اقای انصاری با بالاترین تعداد رای وارد مجلس نهم بشوند
مهدي نجاتي
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
0
انصاري حمايتت مي كنيم دنيا انصاري با ٢١هزارتا مي ره
:
:
:
آخرین اخبار