تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۵۳۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری شادگان کلنگ زنی شد
کلنگ احداث میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری شادگان توسط استاندار خوزستان به زمین زده شد
کلنگ احداث میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهرداری شادگان روز گذشته با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.

میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری شادگان کلنگ زنی شد

وجود میدان میوه و تره‌بار در شهر شادگان یکی از آرزوهای مردم، مغازه‌داران و بارفروشان میوه و تره‌بار این شهر بود که با پیگیری و مساعدت استاندار خوزستان و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان امروز این مهم تحقق یافت.

هدف از اجرای این پروژه ساماندهی صنوف عمده‌فروشی میوه و تره‌بار و انتقال آنها به میدان، جذب و توزیع انواع میوه و سبزیجات به منظور کاهش هزینه‌های خرید و فروش، کاهش بار مالی مصرف کنندگان و صادرات محصولات تولیدی کشاورزان منطقه و کاهش ترافیک شهری عنوان شده ضمن اینکه اشتغال‌زایی این طرح هزار نفر به صورت مستقیم عنوان شده است.

میدان میوه و تره‌بار مرکزی شهر شادگان با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در زمینی به مساحت هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع و ۶ هزار مترمربع زیربنا در قالب ۵۶ بنگاه و با اعتباری بالغ‌بر ۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال احداث می‌شود و مقرر شد این پروژه در اردیبهشت‌ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار