تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۵۳۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
رسانه‌ها و مردم باید مطالبه گر حوزه دفاع مقدس باشند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: رسانه‌های و مردم باید در حوزه مهمی مثل دفاع مقدس، مطالبه گر باشند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: رسانه‌های و مردم باید در حوزه مهمی مثل دفاع مقدس، مطالبه گر باشند.

سردار محمد علی پور در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان خوزستان با گرامی‌ داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت اظهار کرد: خوزستان خانه مشترک همه رزمندگان ایران اسلامی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس زمان خوبی است برای توجه به عظمت و ایثار ملت بزرگ ایران و تقارن مبارکی است شروع این مناسبت با ماه عزای حسینی چرا که فرهنگ ناب دفاع مقدس تداوم فرهنگ کربلاست.

علی پور از تشکیل شش کمیته و مصوب کردن بیش از ۳۰۰۰ برنامه در این هفته خبر داد و اعلام کرد: کمیته‌ای را نیز برای ارزیابی اجرای برنامه‌های امسال تشکیل داده‌ایم تا بازخورد مخاطب و کیفیت اجرای برنامه‌ها را رصد کند چرا که خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس باید در این زمینه حرف‌های مطلوبی برای گفتن داشته باشد.

سردار علی پور، رژه نیروهای مسلح، برپایی چندین نمایشگاه فرهنگی، هنری، بازدید از خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، زیارت قبور شهدا و صدها برنامه فرهنگی - ورزشی دیگر را از اهم برنامه‌های مدنظر برای هفته دفاع مقدس برشمرد و از رسانه‌ها خواست که با انعکاس دغدغه‌های مردمی، خواسته و مطالبات رزمندگان و نسل جوان را مطالبه و پوشش خبری دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار