تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۵۳۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان:
باید ۴ گل به فولاد می‌زدیم/بدشانسی گریبان تیم را گرفته
با وجود شکست در برابر فولاد ولی اگر منصفانه در مورد نتیجه حرف بزنم ما باید چهار گل به حریف می‌زدیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود شکست در برابر فولاد ولی اگر منصفانه در مورد نتیجه حرف بزنم ما باید چهار گل به حریف می‌زدیم.

فراز کمالوند جمعه‌شب پس از شکست خانگی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: دو هفته است در آبادان موفق به کسب پیروزی نمی‌شویم این در حالی است که حیفان به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده می‌کنند ولی ما موفق به این کار نمی‌شویم.

وی افزود: اگر تیم مشکلی در روند نتیجه‌گیری خود دارد قطعاً از من است و من سعی می‌کنم این مشکل را برطرف کنم.

کمالوند تصریح کرد: شرمنده هواداران تیم نفت شدم چرا که آنها برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند ولی ما موفق به کسب پیروزی در این بازی خانگی نشدیم.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: حریف در این بازی از حداقل موقعیت خود برای رسیدن به گل برتری استفاده کرد ولی از حداکثر موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. جالب اینکه بازیکنان نفت در تمرینات، موقعیت‌های به‌مراتب سخت‌تر را تبدیل به گل نی کنند ولی در بازی‌های موفق عمل نمی‌کنند.

کمالوند با بیان اینکه دو بازی است که ما بدبیاری می‌آوریم و بدشانسی گریبان تیم را گرفته است، گفت: امروز اگر منصفانه در مورد نتیجه نهایی بازی صحبت کنم باید بگویم که ما باید چهار بر یک پیروز می‌شدیم.

وی افزود: تیم ما ضعیف بازی نکرد. زمانی می‌توانم بگویم که تیم ضعیف است که ما در این بازی به فولاد موقعیت گلزنی می‌دادیم در حالیکه اصلاً این‌چنین نبود و آنها موقعیتی ایجاد نکردند. نمی‌خواهم توجیه کنم ولی ما واقعاً بدبیاری آوردیم.

کمالوند با اشاره به اینکه در بازی قبل مقابل سپیدرود در رشت بازیکنان نفت فشاری روحی و روانی فراوانی متحمل شدند، بیان کرد: این بازی بسیار برای من سنگین بود.

سرمربی نفت آبادان اعتقاد دارم وقتی تیمی شکست می‌خورد، حرف‌وحدیث‌ها برای آن تیم بیشتر می‌شود ولی واقعاً ما در این بازی بدشانسی آوردیم. واقعیت این است که بازیکنان ما در این بازی نسبت به بازی قبل بسیار بهتر بازی کردند.

از سری رقابت های هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه جمعه تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد با یک گل به سود خود خاتمه داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار