تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۳۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
نانوایی‌‌های غیر مجاز در اهواز باید ساماندهی شوند
واحدهای نانوایی غیر مجاز در شهرستان اهواز باید ساماندهی شوند
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: واحدهای نانوایی غیر مجاز در شهرستان اهواز باید ساماندهی شوند.

نورالله حسن زاده اظهار کرد: در حال حاضر حدود 150 واحد صنفی نانوایی غیر مجاز در سطح شهر اهواز وجود دارد که باید همه این واحدهای غیر مجاز ساماندهی شود تا شاهد کاهش مشکلات و پخت نان با کیفیت‌تری در این شهرستان باشیم.

وی افزود: علی‌رغم نظارت‌های ویژه که در بحث پخت نان در استان انجام می‌گیرد هنوز با استانداردهای تعریف شده در کشور فاصله داریم و استان خوزستان از نظر کیفیت نان در جایگاه مناسبی قرار ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در خصوص پخت نان با کیفیت در خوزستان با استاندارد‌های مدنظر فاصله داریم که در این زمینه می‌بایست واحدهای نانوایی استانداردهای تعریف شده و الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

حسن زاده با بیان این‌که احداث مجتمع‌های نان را در اهواز یکی از راهکارهای تولید نان با کیفیت در این شهرستان است، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری و ساماندهی مجتمع‌های نانوایی سنتی یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به پخت نان با کیفیت کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: رعایت اصول و الزامات اولیه بهداشتی جهت پخت نان در نانوایی‌ها از دیگر عواملی است که بر روی کیفیت، بهداشت و نرخ نان تاثیرگذار خواهد بود و نقش موثری در این زمینه خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این زمینه و با توجه به وجود واحدهای نانوایی غیرمجاز در شهرستان اهواز، این واحدها باید هرچه سریعتر ساماندهی شود تا شاهد پخت نان با کیفیت‌تری در اهواز باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار