تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۵۳۵۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری 4 صیاد غیرمجاز ماهی با الکتروشوکر در شوشتر
خوزنیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: در پی عملیات گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شوشتر در حوزه رودخانه کارون (شاخه شطیط) در روز یک شنبه ، دوم مهرماه چهار متخلف صید غیرمجاز ماهی به وسیله الکتروشوکر دستگیر شدند.

به گزارش خوزنیوز؛  علی فتحی نیا اظهار کرد:  از این متخلفین تعداد 84 قطعه ماهی به همراه یک دستگاه موتوربرق و یک دستگاه الکتروشوکر کشف و ضبط و پس از تنظیم صورتجلسه جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی گردید.

فتحی نیا افزود: در طی این عملیات زمینی که با کمین و رصد یک قایق درحال صید با جریان الکتریکی در حاشیه رودخانه شطیط همراه بود مأموران این اداره پس از تخلیه ماهی های صید شده در یکی از اسکله های این رودخانه و بارگیری آنها جهت عرضه به بازار بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری یکی از آنها به همراه ماهی های صید شده و ادوات صید شدند.

وی ادامه داد: باهمکاری نیروی انتظامی سه متخلف دیگر این پرونده نیزکه از محل متواری شده بودند شناسایی و دستگیر شدند . متخلفان براساس بند «الف» ماده 10 و بند «ج» ماده 11 قانون شکار و صید جهت رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند .
:
:
:
آخرین اخبار