تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان:
مطمئیم بهبهان ركوردي بالاي 65 درصد مشاركت را به ثبت می رساند
فرماندار بهبهان گفت: با توجه به حضور 51 درصدي مردم بهبهان در انتخابات دوره هشتم مجلس مطمئن باشيد اين شهرستان ركوردي بالاي 65 درصد مشاركت را به ثبت خواهد رساند.
 
بازلي محبوب در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: برگزاري جلسات متعدد با كانديداها و هوادارانشان، مسئولان ناظر و عوامل امنيتي و استقبال از نقطه نظرات آنها از جمله اقداماتي بود كه در چند روز اخير انجام داديم تا شاهد حضور پرشور مردم در اين دوره از انتخابات باشيم.
 
وي با اشاره به اين كه تمامي كانديدا را قانع كرديم كه در كنار يكديگر به رقابت‌ مشغول شوند، عنوان كرد: ‌براي آگاهي بيشتر جوانان سعي كرديم در نقاط شهر جلسات متعددي براي معرفي كانديدا برگزار کنیم تا كانديد مورد نظر به معرفي خود بپردازند.
 
فرماندار بهبهان تعداد نامزدهاي انتخاباتي در اين شهرستان را 13 نفر بيان كرد و افزود در شهرستان بهبهان 129 صندوق اخذ راي مستقر است كه از اين تعداد 82 صندوق ثابت و 47 صندوق سيار هستند. همچنين 128 هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند. دو هزار نفر كار اجرا، نظارت و بازرسي در انتخابات را برعهده دارند.
 
وي راه‌اندازي ستادهاي انتخاباتي ويژه خواهران را از ديگر اقدامات اين شهرستان بر شمرد و اظهار كرد: اميدوارم مردم بهبهان همچون گذشته حضوري پرشوري در انتخابات مجلس نهم داشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار