تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۵۳۸۳۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
متقاضیان جذب در پیش دبستانی باید دارای مدرک مرتبط باشند
افرادی که دارای مدرک کارشناسی مرتبط از قبیل آموزش پیش دبستانی، آموزش ابتدایی، روانشناسی و امور تربیتی هستند، می توانند برای جذب در دوره پیش دبستانی به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند
خوزنیوز: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: افرادی که دارای مدرک کارشناسی مرتبط از قبیل آموزش پیش دبستانی، آموزش ابتدایی، روانشناسی و امور تربیتی هستند، می توانند برای جذب در دوره پیش دبستانی به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش  خوزنیوز و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، حرج چلداوی صبح امروز 10 مهرماه 96 با اشاره به اینکه برای جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش دوهزار مربی پیش دبستانی واجد شرایط به صورت حق التدریس به کار گرفته شدند، اظهار کرد : آموزش و پرورش خوزستان طبق مصوبه مجلس، مربیان پیش دبستان و نیروهای خرید خدمات آموزشی را که قبل از تاریخ 26 مهرماه 91 دارای سابقه فعالیت آموزشی بودند و در مناطق و نواحی آموزش و پرورش پرونده آنها تشکیل شده و صلاحیت های عمومی آنان مورد بررسی قرار گرفته بود، به صورت حق التدریس جذب کرد.

وی با اظهار اینکه جذب این افراد بیشتر در نواحی یک، دو و چهار اهواز و مناطق کارون، خرمشهر، آبادان، اروند ،مسجد سلیمان ، اندیکا ، شوشتر و ... باتوجه به نیاز منطقه  صورت گرفته است، بیان کرد:سازمان دهی این افراد از امروز دوشنبه 10 مهرماه ،در آموزش و پرورش سراسر استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این نیروها به عنوان مربی پیش دبستانی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان مشغول به کار بودند، گفت: برای جبران جای خالی این مربیان که در آینده به صورت حق التدریس کار خود را در آموزش و پرورش دنبال می کنند، افراد واجد شرایط یعنی افرادی که دارای مدرک کارشناسی مرتبط از قبیل آموزش پیش دبستانی، آموزش ابتدایی، روانشناسی و امور تربیتی هستند، می توانند به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند تا کار جذب آنها به عنوان مربی پیش دبستانی انجام شود.

چلداوی با تاکید بر اینکه متقاضیان جذب در دوره پیش دبستانی از مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش خود داری کنند، تصریح کرد: تعداد افراد مورد نیاز در منطقه متناسب با نیاز منطقه و محدود است وتوصیه می شود افرادی که دارای مدارک غیرمرتبط هستند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه نکنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد: استان خوزستان به لحاظ کمبود نیروی انسانی در صدر استانهای کشور قرار دارد و متاسفانه تمایل به خروج نیرو از این استان، میزان بازنشستگی و افزایش جمعیت دانش آموزی، سبب  ایجاد معضل کمبود معلم در خوزستان شده است.

وی اضافه کرد:  برای تامین نیروی آموزشی مورد نیاز در استان خوزستان تلاش های فراوانی  توسط مدیرکل محترم آموزش و پرورش خوزستان و شورای معاونین استان انجام شده است و این موضوع به صورت مکرر در وزارت آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش استان خوزستان مطرح شده و ضمن ارسال نامه رسمی به مقام عالی وزارت، خواستار رسیدگی به معضل کمبود معلم در آموزش و پرورش شدیم.

چلداوی گفت: ما حصل این پیگیری ها برای سال تحصیلی جاری جذب یک هزار دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان و 400 نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی در آموزش و پرورش خوزستان بود. از سوی دیگر با جذب تقریبا دوهزار نیروی حق التدریس از بین مربیان پیش دبستانی واجد شرایط، کمبود معلم در مدارس استان خوزستان به حداقل رسیده است و در حال حاضر در مدارس استان کلاس بدون معلم وجود ندارد.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
2
با سلام وخسته نباشی خدمت همکاران عزیز.از رئیس دانشگاه پیام نور استان میخواهیم باتوجه به اینکه مردم رو بسوی یاد گرفتن علم شوق می پردازید.آیا به فکر هزینه شهریه دانشگاه هستند.آیا مگر در خوزستان چقدر قشر کم درامد هستند یا با حقوق کم از پرداخت شهریه عاجزند.هزینه پرداخت دانشگاه پیام نور خیلی زیاد هست و هرساله یه مبلغی رو اضافه میکنند بجای اینکه به مردم ارفاق دهند.قیمت رو میبرند بالا این انصاف هست. ما دانشجویان دانشگاه پیام نور میخواهیم که به فکر کم کردن شهریه دانشگاه باشند.بخدا پول نداریم شهریه خودمان را بپردازیم.شهریه دانشگاه پیام نور خیلی بالا هست.لطفا پگیر این مسئله که چندین نفر از این رنج میبرند.باتشکر دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور بستان
عبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
باز هم پارتی بازی و رانت خواری
چرا آزمون نمیزارن تا بهترین ها معلوم بشن ها
چرا کاری میکنن بچه های خودشون بیان بالا
په بقیه کشکن
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
من رفتم که مدرک نگرفتن فقط اسم و شماره گرفتن همه کاراتون پارتیه خدا نمیگذره ازشون اینا حق الناسه اون دنیا جواب میدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
من که رفتم اموزش پرورش از رشته های دیگه هم قبول کردن فرم هایی که میدادن چه سابقه داشته باشن چه نداشته باشن پر کردن همش حق خوری تا کی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
0
طرف مدرک مکانیک داشته و ثبت نام قطعی شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
من خودم رفته بودم ازنزدیک دیدم که چطوری سفارشی ها رو قبول می کردن با هر مدرکی وهر رشته ای
:
:
:
آخرین اخبار