تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۵۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه فوق العاده شورای نگهبان و تایید 3 نماینده خوزستان
سه نماینده رد صلاحیت شده خوزستان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق به کسب تایید صلاحیت از شورای نگهبان شدند / سید شریف حسینی نماینده فعلی اهواز شامگاه گذشته تائیدیه خود از شورای نگهبان را به دست آورد و وارد اهواز شد / فریدون حسنوند نماینده فعلی اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز موفق به کسب تائید صلاحیت خود از شورای نگهبان شد / سید ناصر موسوی نماینده فعلی حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت شد
سه نماینده رد صلاحیت شده خوزستان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق به  کسب تایید صلاحیت از شورای نگهبان شدند.

سید شریف حسینی نماینده فعلی مردم اهواز در مجلس از سوی شورای نگهبان احراز هویت و وارد عرصه انتخابات از حوزه انتخابیه اهواز شد.

سید شریف حسینی نماینده فعلی اهواز شامگاه گذشته تائیدیه خود از شورای نگهبان را به دست آورد و وارد اهواز شد. این امر که با تجمع هواداران وی همراه بود باعث مسدود شدن مسیرهای منتهی به فرودگاه اهواز شد به همین دلیل ماموران راهنمایی رانندگی مجبور به وارد شدن به این موضوع و کنترل جمعیت شدند.

همچنین فریدون حسنوند نماینده فعلی اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز موفق به کسب تائید صلاحیت خود از شورای نگهبان شد و اینگونه باید شاهد به هم خوردن انتخاباتی در این شهر باشیم و باید با یکی از نامزدهای این حوزه که از رای بالایی برخوردار است رقابت نفسگیری داشته باشد.

از سویی دیگر سید ناصر موسوی نماینده فعلی حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت شده و اینگونه وی وارد عرصه تبلیغات برای حضور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
9
1
زنده باد سید شریف حسینی
:
:
:
آخرین اخبار