تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۵۴۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه نماینده مردم آبادان در پاسخ به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا
خوزنیوز: جلیل مختار نماینده مردم آبادان و اروندکنار در واکنش به اظهارات سخیف و بدون منطق رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرده است که متن آن در زیر می آید:

سخنان روز گذشته رئیس جمهور آمریکا معجونی از عصبیت، عصبانیت و سفاهت بود که بار دیگر بر این کلام گهربار خمینی کبیر صحه گذاشته شد که «آمریکا شیطان بزرگ است».
اظهارات به دور از منطق ترامپ بیش از هر وقت دیگر بر دوراندیشی مقام معظم رهبری مهر تائید زد آنجا بارها  دولت ایالات متحده‌ آمریکا را «دولتی غیرقابل اعتماد، دولتی خودبرتربین، دولتی غیرمنطقی و عهدشکن، دولتی سخت در پنجه‌ی تصرّف و اقتدار شبکه‌ی صهیونیسم» دانستند.

نطق تکراری و خشونت آمیز رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده ناتوانی به اصطلاح ابرقدرتی است که در برابر مقاومت و منطق مردم و دولتمردان ایران اسلامی، عنان خود را از دست داده و لجام بریده قوانین و معاهدات بین المللی را بی ارزش قلمداد کرده و دیوار بی اعتمادی مردم دنیا نسبت به آمریکا را بلندتر می کند تا آنجا که این گزافه گویی ها صدای هم‌پیمانان و حتی کابینه ی رئیس جمهور دیوانه را درآورده است.

بی شک برجام سندی بین المللی که سخنان هیچ کس نمی تواند حتی یک کلمه به آن در جهت تضییع حقوق ملت ایران بیفزاید یا بکاهد، و به درستی دولتمردان جمهوری اسلامی هم بر آن تأکید دارند و جمهوری اسلامی ایران از پیش آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه زورگویی در این زمینه را دارد و سناریوهای مختلف پیش از این در مجلس شورای اسلامی و دولت تهیه شده و لحظه ای تأمل در تقابل با لغو برجام در هیچ یک از ارکان نظام صورت نخواهد گرفت.

از سوی دیگر رئيس جمهور امریکا در سخنان مزورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی حامی تروریسم نامیده است و اعلام کرده که اجازه تحریم این نهاد را به وزارت خزانه داری آمریکا صادر می کند. در اینجا به عنوان نماینده و فرزند کوچک مردم انقلابی خوزستان به دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم چرا که به گفته امام خمینی (ره) «نباید توقع داشته باشیم که این‌ها برای ما خوب بگویند، اگر خوب بگویند، معلوم می‌شود ما خیانتکاریم!» و این یاوه گویی ها نشان می دهد که مجاهدت های شما که با هدف‌گذاری صحیح  و در راستای اوامر فرماندهی کل قوا در همه صحنه ها به ثمره نشسته و امروز استکبار جهانی دشمنی بزرگ تر از شما در روی کره زمین نمی شناسد.

قطعا ذهن های ذهن های پاک مردم دنیا باوری به اظهارات ضد نقیض سیاستمداران آمریکایی ندارند، چراکه چگونه ممکن است نهاد و کشوری که به تنهایی در برابر نفوذ تروریست های داعشی  و تفکرات تکفیری در خاورمیانه ایستاده است و این منطقه را از خطری بزرگ نجات داد متهم به تروریست بودن شود؟ قطعاً این یاوه پراکنی ها انگشت اتهام را بیش از پیش به سوی آمریکا به عنوان بزرگترین حامی داعش و جریان های تروریستی نشانه می رود.

در اینجا به عنوان نماینده مردم شریف آبادان و اروندکنار که از آغازین روزها، سنگین زیرین انقلاب اسلامی بوده اند به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عرض می کنم که همچنان استوار بمانید چرا که دعا و پشتیبانی ملت بزرگ ایران هر روز نسبت به شما بیشتر می شود. از سوی دیگر به دولتمردان هم عرض می کنم که برجام سندی حداقلی در مورد منافع ملت ایران است و عقب نشستن حتی یک قدم مورد رضای ملت ایران نیست چنان که الحمدلله مواضع شما نیز بر همین دلالت دارد.

در پایان این اتحاد همدلی ایجاد شده در میان آحاد ملت ایران با هر گرایش و دیدگاه سیاسی به فال نیک می گیرم و آن را به مثابه یاری خداوند بزرگ تلقی می کنم و که جهالت زورگویان عالم را به وحدت و یکپارچکی ملت ما ختم کرد.

 خمیر مایه دکان شیشه گر سنگ است / عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

جلیل مختار / نماینده مردم آبادان و اروند کنار در مجلس شورای اسلامی
:
:
:
آخرین اخبار