تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۵۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شادگانی‌ها عبدالله تمیمی را به بهارستان فرستادند
فرماندار شادگان از عبدالله تمیمی به‌عنوان نماینده مردم منتخب و برگزیده این شهرستان خبر داد / در این حوزه انتخابیه عبدالله تمیمی با کسب 22 هزار رأی رده نخست را به دست آورد و به عنوان نماینده مردم شادگان وارد مجلس شورای اسلامی شد
فرماندار شادگان از عبدالله تمیمی به‌عنوان نماینده مردم منتخب و برگزیده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با  فارس در شادگان اظهار کرد: شادگانی‌ها هم نماینده خود را برای حضور بر کرسی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیدند.

وی افزود: با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه شادگان، مردم این شهر نیز نماینده خود شناختند.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در این حوزه انتخابیه عبدالله تمیمی با کسب 22 هزار رأی رده نخست را به دست آورد و به عنوان نماینده مردم شادگان وارد مجلس شورای اسلامی شد.

وی ادامه داد: همچنین هاشم خنفری پورجعفری با 21 هزار رأی و با اختلافی نزدیک دوم شد و امکان حضور در ساختمان بهارستان را به دست نیاورد.

به گفته فیوضی حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده فعلی این شهرستان با کسب 18 هزار رأی در جایگاه سوم قرار گرفت و باید با ساختمان مجلس برای دوره نهم خداحافظی کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه با امید فراوان دیروز در پای صندوق‌های رأی حماسه آفریدند و امروز حاصل دسترنج خود را مشاهده کردند.

فرماندار شادگان بیان کرد: حضور مردم شادگان در انتخابات این دوره وصف‌ناپذیر بود و باید در همین راستا از آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم نماینده جدید مردم در مجلس شورای اسلامی تمام همت خود را در راستای تعالی بخش‌های مختلف این منطقه به کار بندد و در این زمنیه مسئولان شهرستان نیز با او هماهنگ و همگام باشند.

:
:
:
آخرین اخبار