تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر شوش
فرماندار شوش با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از هفته آینده توسط شهردار آغاز می‌شود، گفت: تدابیر لازم برای رفع مشکل ترافیک در محل پروژه اندیشیده شده است
فرماندار شوش با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از هفته آینده توسط شهردار آغاز می‌شود، گفت: تدابیر لازم برای رفع مشکل ترافیک در محل پروژه اندیشیده شده است.

عدنان غزی امروز با اشاره به برگزاری نشستی با محوریت پروژه تقاطع غیر همسطح چهارراه ورودی شوش در محل استانداری، اظهار کرد: در این نشست که با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، میراث فرهنگی، شورای ترافیک و مسؤولان استانی و محلی برگزار شد، آغاز عملیات اجرایی این پروژه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بر این اساس  مقرر شد که شهرداری شوش از هفته دیگر، عملیات تخریب سازه و خاکبرداری پل چهارراه شوش را آغاز کند.

فرماندار شوش در ارتباط با مسیر جایگزین چهارراه ورودی شوش و نگرانی مردم از احتمال ایجاد مشکل ترافیکی نیز گفت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی و اهمیت مدیریت ترافیک در شهر مذهبی شوش، تدابیر لازم برای رفع مشکل ترافیکی در این منطقه با حضور شورای ترافیک و دیگر نهادهای مربوطه اندیشیده شده است، مردم نگران این موضوع نباشند.

غزی با اشاره به تعریف ردیف بودجه برای عملیات اجرایی این پروژه، یادآور شد: این پروژه با اعتبار 240 میلیارد ریالی و مشارکت 40 درصدی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با 40 درصد و شهرداری شوش با سهم 20 درصد احداث می‌شود.

وی در پایان افزود: این پروژه شامل حذف پل هوایی فعلی چهارراه شوش در مسیر جاده سراسری شوش - اهواز، احداث زیرگذر، زیرسازی و روسازی  و ساماندهی محل تقاطع غیرهمسطح می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار