تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۵۴۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی فرمانده انتظامی دزفول تشریح شد؛
جزئیات مرگ کودک 4 ساله دزفولی با گلوله
خوزنیوز : فرمانده انتظامی دزفول، جزئیات مرگ کودک خردسال دزفولی که روز گذشته اتفاق افتاد را تشریح کرد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی الهامی تشریح خبر گفت: در پی مطالبه شهروندان یکی از محلات شهر دزفول مبنی بر پاکسازی این محله از لوث وجود فروشندگان موادمخدر و افراد شرور، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های لازم و اخذ حکم قضایی، اجرای طرح پاکسازی محله مورد نظر به اجرا گذاشته شد. در حین اجرای طرح پاکسازی، افراد شرور به محض رویت ماموران برای فراری دادن فروشندگان موادمخدر با ماموران درگیر شدند.

سرهنگ الهامی ادامه داد: عوامل انتظامی با توجه به شرایط عملیات، پس از تعقیب وگریز متهم، برای دستگیری فرد شرور و فروشنده مواد مخدر اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی متهم در حال فرار می کنند که متاسفانه تیر پس از برخورد با خودرو، کمانه کرده و به کودک خردسال اصابت می کند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه ماموران به محض مطلع شدن از تیر خوردن کودک خرد سال وی را به بیمارستان منتقل کردند، افزود: به رغم سرعت عمل ماموران در انتقال مجروح به بیمارستان، متاسفانه کودک خردسال به علت جراحت وارده در بیمارستان فوت می کند.

سرهنگ الهامی در خاتمه با بیان اینکه علت تیرخوردگی کودک از سوی پلیس در دست برسی است، افزود: پاکسازی مناطق و محله های آلوده به مواد مخدر و افراد شرور در دستور کارپلیس قرار دارد و تا رضایت قطعی شهروندان حاصل نشود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار