تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۵۴۶۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز:
آتش‌سوزی واحد مسکونی در اهواز تلفات جانی نداشت
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌سوزی واحد مسکونی در اهواز مهار شد و تلفات جانی نداشت
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌سوزی واحد مسکونی در اهواز مهار شد و تلفات جانی نداشت.

مقصود حق شناس اظهار داشت: شهروندان با تماس به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف در محور فلکه صبوری به سمت پل شهید هاشمی خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت چهار دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند دو دستگاه خودرو به هم برخورد و باعث واژگونی و در عین حال مجروح شدن یک سرنشین شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش‌نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

حق‌شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: واژگونی سرعت بالا و عدم رعایت فاصله طولی خودرو ها علت وقوع این حادثه اعلام شده است.

وی در ارتباط با حادثه دیگر نیز عنوان کرد: با تماس به سامانه 125 این سازمان خبر آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی واقع در منطقه سیصد دستگاه اطلاع‌رسانی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله با تمام امکانات اطفاء حریق و امداد و نجات به محل اعزام و چهار دقیقه بعد در محل حاضر بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده و تیم اعزامی با تجهیزات تخصصی مورد نیاز حریق را اطفاء و دود ناشی از آتش سوزی را با فن‌های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

حق شناس تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌سوزی این واحد مسکونی توسط ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مهار شد و تلفات جانی نداشت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار