تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۵۴۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل حفاری شمال :
۲۰۰ نفر از نیروهای شرکت حفاری شمال تعدیل شدند
مدیرعامل شرکت حفاری شمال گفت: ۲۰۰ نفر از نیروهای شرکت حفاری شمال قرارداد آنها به پایان رسید و تعدیل شدند
مدیرعامل شرکت حفاری شمال گفت: ۲۰۰ نفر از نیروهای شرکت حفاری شمال قرارداد آنها به پایان رسید و تعدیل شدند.

حمیدرضا گلپایگانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در کمیسیون انرژی حاضر به پاسخگوی سوالات نمایندگان درباره وضعیت اخراج نیروهای شرکت حفاری شمال هستید؟ اظهار داشت: به عنوان مدیرعامل شرکت حفاری شمال آمادگی هر گونه پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی را دارم و این نیاز است که نمایندگان مجلس از وضعیت شرکت آگاه شوند و اگر وضعیت فعلی در شرکت حفاری شمال را برای نمایندگان مردم بازگو نکنیم باید هم از اخراج نیروها ناراحت شوند.

وی به سوالی مبنی بر اینکه آیا حفاری شمال شرکتی دولتی بوده یا اینکه به صورت خصوصی مدیریت می‌شود؟ عنوان کرد: شرکت حفاری شمال یک شرکت خصوصی است و زیر مجموعه برخی از نهادهای خصوصی اداره می‌شود و وزارت نفت نیز از هیچ گونه سهامی در این شرکت برخوردار نبوده است.

مدیرعامل حفاری شمال تصریح کرد: وزارت نفت هیچ گونه نقشی در تصمیم‌گیری‌های حفاری شمال ندارد و با توجه به اینکه همه دکل‌ها مشغول به‌کار هستند تعدیل نیروها صرفا برای چابک‌سازی این شرکت بوده است.

گلپایگانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه احتمال بازگشت به‌کار نیروهای تعدیل شده است بیان کرد: اولویت اصلی بازگشت به‌کار با نیروهایی بوده است که در طرح توسعه آتی قرار دارند ناگفته نماند تصمیم شرکت بر اخراج 600 نیرو بود اما این کار صورت نپذیرفت.

وی در همین ارتباط افزود: هیچ گونه برنامه جدیدی برای تعدیل نیرو نداریم و البته نظر هئیت مدیره هم بر توقف تعدیل نیروهای شرکت بوده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار