تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۵۴۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حکم رئیس حوزه هنری کشور؛
رئیس حوزه هنری خوزستان منصوب شد
با صدور حکمی از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور، رئیس جدید حوزه هنری خوزستان منصوب شد
با صدور حکمی از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور، رئیس جدید حوزه هنری خوزستان منصوب شد.

محسن مومنی شریف در حکم انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سیدشهاب‌الدین طباطبائی به سمت ریاست حوزه هنری استان خوزستان آورده است: با عنایت به سوابق و شایستگی‌های حضرتعالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری به موجب این حکم برای مدت سه سال به‌عنوان رئیس حوزه هنری استان خوزستان منصوب می‌شوید.

در این حکم عنوان شده است: اهمیت استان پرافتخار خوزستان در طول  تاریخ اهمیتی است راهبردی و  غیرقابل انکار؛ به‌ویژه فداکاری، مقاومت و حماسه‌های مردم این سامان در روزگار انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس فصل درخشانی است در مجموعه افتخارات ایران اسلامی که علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته حق آن در حوزه ادب  و  هنر چنان که باید ادا نشده است. اینک از جنابعالی که فرزند آن دیارید و بر مسائل و حساسیت‌های آن بهتر واقفید، انتظار می‌رود حوزه هنری خوزستان را به جایگاهی در خور شأن خوزستان بزرگ برسانید. امید است در طول دوران مدیریت شما با تأکید به سند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار فاخر هنری، ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان متعهد و تربیت هنرمندان جوان  و علاقه‌مند به انقلاب شکوهمندمان باشیم.

سیدشهاب‌الدین  طباطبائی متولد اولین روز سال ۱۳۶۱ ایذه و دارای مدرک تحصیلی سطح ۳ حوزه علیمه قم و فوق لیسانس(سطح ۲) حقوق خصوصی موسسه امام رضا(ع) تهران است. وی علاوه بر گذراندن دروس حوزوی، شاعر و نویسنده، فیلمنامه نویس، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، مینیاتوریست، طراح و نقاش، تهیه کننده و مجری طرح سینما بودن را نیز درکارنامه هنری خود دارد.

همچنین در سوابق مدیریتی وی  مسئولیت فرهنگی و مجری برنامه‌های فرهنگی تبلیغی دانشگاه آزاد واحد مجلسی اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه، امام جمعه موقت و مربی دوره‌های ضمن خدمت شهر سردشت خوزستان ۸۸-۸۷، مدیر و استاد حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان باغملک خوزستان سال ۹۶-۹۲، امام جمعه شهرستان کوهرنگ ۹۶-۹۲،استاد دانشگاه های آزاد و پیام نور از سال ۹۶-۹۲ و فعالیت های اجرایی و مدیریتی دیگر دیده می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار