تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
45 هزار هکتار از اراضی دشت آزادگان زیر کشت گندم می‌رود
مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان با بیان این‌که کشت گندم از 15 آبان ماه در شهرستان آغاز می‌شود، گفت: در حال آماده‌سازی اراضی شهرستان برای انجام کشت پاییزه هستیم
مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان با بیان این‌که کشت گندم از 15 آبان ماه در شهرستان آغاز می‌شود، گفت: در حال آماده‌سازی اراضی شهرستان برای انجام کشت پاییزه هستیم.
 
قاسم بیت سعید اظهار کرد: کشاورزان دشت آزادگان در حال آماده‌سازی زمین‌های خود برای کشت کلزا و گندم در شهرستان هستند و هماهنگی‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده است.
 
وی افزود: کشت گندم پاییزه در دشت آزادگان از 15آبان ماه در شهرستان آغاز می‌شود و تا اوایل آذرماه نیز ادامه دارد. همچنین کشت کلزا نیز از اوایل آبان ماه در شهرستان آغاز می‌شود.
 
مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان تصریح کرد: سطح زیر کشت گندم در نظر گرفته شده برای شهرستان، 45 هزار هکتار است که اکنون این اراضی در حال آماده سازی از سوی کشاورزان هستند.
 
بیت سعید عنوان کرد: امسال سطح زیر کشت کلزا در دشت آزادگان حدود 500 هکتار است که بذر مورد نیاز آن نیز در حال حاضر تامین شده و وارد شهرستان شده است تا کشاورزان پس از آماده‌سازی زمین‌های کشاورزی خود نسبت به کشت آن اقدام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در بحث آب مورد نیاز برای کشت پاییزه شهرستان، با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان آب و برق، قرار است این سازمان از روز اول آبان ماه نسبت به رهاسازی آب موردنیاز برای کشت کلزا و سپس گندم اقدام کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار