تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تامین اعتبار جهت تجهیز اماکن ورزشی در رامشیر
نماینده مردم رامشیر و رامهرمز نیز در این جلسه از تامین 420 میلیون تومان اعتبارجهت تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی و یک و نیم میلیارد تومان اعتبار ویژه تکمیل و ساخت استخر در رامشیر خبر داد
خوزنیوز: جلسه شورای ورزش  شهرستان رامشیر به ریاست سید مجید حسینی نژاد سرپرست فرمانداری رامشیر و با حضور محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، شیروانی نماینده شرکت بهره برداری از نفت و گاز مارون ،روسای هیات های ورزشی و دیگر اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ سرپرست فرمانداری رامشیر در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل این جلسه اظهار داشت: بررسی و حل  مشکلات و نارسایی های هیئت های ورزشی شهرستان ،اماکن ورزشی و دیگر بخش های ورزشی  از مهم ترین موضوعاتی است که در این جلسه مطرح و چاره جویی خواهند شد.

سید مجید حسینی نژاد در ادامه مطالبی در خصوص پیشینه ورزش شهرستان بیان نمود و اظهار داشت : کسب عناوین جهانی و کشوری در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان علیرغم وجود کاستی ها و محرومیت ها ،بیانگر وجود استعدادهای درخشان در شهرستان است و انتظار می رود مسئولان استانی توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

حسینی نژاد ضمن تاکید بر تعیین تکلیف سالن های ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان رامشیر خاطر نشان کرد: سالن هایی در شهرستان وجود دارند که نیازمند تجهیزات و وسایل جانبی می باشند و امیدواریم با همکاری شرکت های نفت و گاز آغاجاری و مارون این کاستی ها هرچه زودتربرطرف شوند.

وی در ادامه بر شناسایی و راه اندازی جاده سلامت  جهت انجام ورزش های همگانی در رامشیر نیز تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری رامشیر در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

محمدیان نماینده مردم رامشیر و رامهرمز نیز در این جلسه از تامین  420 میلیون تومان اعتبارجهت تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی  و یک و نیم میلیارد تومان اعتبار ویژه تکمیل و ساخت استخر در رامشیر خبر داد و اظهار داشت: رییس اداره ورزش شهرستان تلاش ها و پیگیری های لازم را جهت تخصیص این اعتبارات به عمل آورد.

در ادامه روسای هیات های ورزشی به بیان مشکلات خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

گفتنی است؛ درحاشیه این جلسه از افتخار آفرینی فرشاد عربی در مسابقات جهانی ووشو در روسیه که با کسب مقام قهرمانی جهان همراه بود در حضور پدر وی با اهدای هدایایی تجلیل شد. عربی به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی امکان حضور در جلسه را نداشته است.
:
:
:
آخرین اخبار