تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۵۴۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس فدراسیون خبرداد:
اهواز میزبان جام‌جهانی وزنه‌برداری
رییس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری مسابقات جام‌جهانی این رشته با عنوان "جایزه بزرگ جام فجر" در اهواز خبر داد
رییس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری مسابقات جام‌جهانی این رشته با عنوان "جایزه بزرگ جام فجر" در اهواز خبر داد.

علی مرادی در خصوص میزبانی اهواز از مسابقات جام‌جهانی "جایزه بزرگ جام فجر" اظهارکرد: با هماهنگی که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات وزنه‌برداری استان انجام دادیم، این رویداد از 15 تا 20 اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما کسب چند مدال توسط وزنه‌برداران کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان است؟ گفت: با توجه به این که وزنه برداران 9 کشور به دلیل دوپینگ نمی‌توانند در این رویداد شرکت کنند، طبعا سایر کشورهایی که در این مسابقات، رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند، بیشتر تلاش خواهند کرد و نمی‌توان هیچکدام از رقبا را دست‌کم گرفت.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: در حال حاضر تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر می گذراند و اکنون تیم در اردوی شمال است. طی آخرین رکوردگیری که سوم آبان انجام می‌شود، ترکیب تیم که متشکل از 10 نفر برای حضور در این رویداد است، مشخص می‌شود. ما پس از آن نیز می‌توانیم از بین این نفرات، ترکیب اصلی را با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهند، با تایید شورای فنی و نظر فدراسیون به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌کنیم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بهتر است در خصوص موفقیت کلی تیم صحبت کنیم و امیدوارم در این دوره ازمسابقات، یک اتفاق تاریخی رقم بخورد و دل مردم و خانواده معظم شهدا شاد شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا دوباره برای دبیرکلی آسیا کاندیدا نشدید؟ عنوان کرد: من در آن جا کاندیدا شدم ولی با توجه به این که از هر کشور یک نفر می‌توانست حضور داشته باشد و از قبل نیز آقای رضازاده را داشتیم، من انصراف دادم تا او در آن رویداد انتخاباتی حضور داشته باشد.

مرادی در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص دبیرکلی یک بانوی تایلندی چیست؟ گفت: اکنون صحبت و ارزیابی در این زمینه زود است و باید ببینیم در آینده به چه صورتی خواهد شد. در حال حاضر وزنه‌برداری آسیا در بخش های بانوان و آقایان، در سطح بسیار خوبی است. و باید ببینیم فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری چه رویکردی را با کمیته بین‌المللی المپیک خواهد داشت و به تبع آن قاره‌ها به چه صورت می خواهند برنامه‌ریزی کنند.

در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی خوزستان که امروز (چهارشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، استاندار خوزستان از سوي رييس فدراسيون وزنه برداری به عنوان رييس ستاد برگزاري و سياست گذاري سومين دوره مسابقات جام جهانی انتخاب شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار