تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۵۴۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره فرهنگی و تجاری منطقه آزاد اروند برگزار می شود
خوزنیوز: داریوش معمار دبیر «جشنواره فرهنگی و تجاری منطقه آزاد اروند: خرید، نشاط و سرگرمی» از برگزاری این جشنواره در آذرماه سال جاری در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند،  داریوش معمار گفت: فستیوال نقالی شاهنامه، تئاتر عروسکی، پیاده روی شادمانی با عروسک های غول پیکر، فستیوال آشپزی، چهره آرایی کودکان، برنامه های متنوع آموزش نقاشی و آموزش کارآفرینی، روایتگری دفاع مقدس و فستیوال موسیقی نواحی از جمله برنامه های فرهنگی این جشنواره است که هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اجرای آن در ایام جشنواره هستیم.

 معمار تاکید کرد: این جشنواره با حمایت اصناف و بازاریان آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود. پخش فیلم های مستند با موضوع آبادان و خرمشهر در چهار سالن سینما و مسابقه بزرگ عکاسی اروند نیز از دیگر برنامه های این جشنواره است .

داریوش معمار دبیر این جشنواره تاکید کرد: «جشنواره فرهنگی و تجاری منطقه آزاد اروند» در راستای ایجاد رونق فضای کسب و کار در منطقه آزاد، ایجاد لحظاتی مفرح برای مردم شهرهای آبادان و خرمشهر و گردشگران برگزار می شود.

هم چنین با برگزاری این جشنواره امکان حضور گردشگران خارجی به ویژه گردشگران کشور عراق نیز فراهم خواهد شد که سازمان منطقه آزاد اروند در حال برنامه ریزی تمهیدات لازم برای حضور بدون روادید گردشگران عراقی در منطقه است .

گفتنی است؛ «جشنواره فرهنگی و تجاری منطقه آزاد اروند: خرید، نشاط و سرگرمی» از ۹ تا ۳۰ آذرماه سالجاری در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار