تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۴۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قایقرانی خوزستان، 30 سال فعالیت محروم از امکانات
این رشته ورزشی با وجود 30 سال سابقه فعالیت در خوزستان همچنان از کمبود امکانات رنج می برد
رئیس هیات قایقرانی خوزستان گفت: این رشته ورزشی با وجود 30 سال سابقه فعالیت در خوزستان همچنان از کمبود امکانات رنج می برد.

سیدمحمد عصاره طاهری روز جمعه افزود: قایقرانی از جمله رشته های ورزشی استان خوزستان است که سابقه بالایی دارد اما به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات لازم همچنان نوپاست.

وی با اشاره به قول اخیر مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر تامین تجهیزات مورد نیاز هیات قایقرانی اظهار داشت: در صورت تامین این امکانات ، تجهیزات قایقرانی بین شهرستان هایی که در مسابقات شرکت می کنند توزیع می شود.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان افزود: قایقرانی از جمله رشته های ورزشی مدال آور استان خوزستان است لذا نیازمند توجه ویژه است تا از این محرومیت خارج شود.

عصاره طاهری با اشاره به برگزاری مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی استان خوزستان به میزبانی دزفول گفت: برگزاری این مسابقات نیازمند یک برنامه ریزی مدون است تا تیم های مختلف از شهرهای استان خوزستان با آمادگی و تجهیزات کافی در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: هیات قایقرانی در شهرهای آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر ، شوشتر ، بندر امام ، اهواز ، دزفول و برخی دیگر از شهرهای استان تشکیل شده اما تجهیزات و امکانات آنها به روز نیست لذا قایقرانان امکان تمرین به صورت حرفه ای ندارند.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان علت حضور نیافتن تعدادی از شهرهای استان در مسابقات قایقرانی آبهای آرام را نداشتن امکانات و نیز آماده نبودن برای حضور در این رقابت ها عنوان کرد.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام استان خوزستان روز جمعه به میزبانی هیات قایقرانی دزفول در بالادست سد تنظیمی علی کله برگزار شد.

غلامحسین حسنپور رئیس هیات قایقرانی دزفول نیز گفت:اولین دوره از مسابقات قایقرانی آبهای آرام خوزستان در چهار رشته تورینگ 200 و 500 متر ، کایاک تک نفره و 2 نفره 200 و 500 متر و نیز کانو کانادایی تک نفره 200 متر برگزار شد.

وی افزود: دزفول با وجود رودخانه دز و نیز سد تنظیمی علی کله و دریاچه سد دز از ظرفیت بالایی برای برگزاری مسابقات قایقرانی آبهای آرام کشور برخوردار است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار