تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۵۴۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
زائران اربعین حسینی با مدارک قانونی به مرزها مراجعه کنند
امام جمعه خرمشهر گفت: زائران با مدارک قانونی چون گذرنامه، ویزا و کارت شناسایی به مرزها مراجعه کنند، البته زائران برای صدور ویزا به دفاتر رسمی و معتبر مراجعه کنند.

 حجت الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: جنگ و تقابل جبهه حق و باطل تا قیامت ادامه خواهد داشت و امروز باید شمر و عمر بن سعد زمانه را شناخت.

وی ادامه داد: انتظار فرج امام زمان(عج) که از برترین عبادت‌ها است باید حول و محور معرفت و توجه ویژه به شخص امام عصر(عج)، توجه و معرفت به نقشه راه ایشان و پیدایش دلدادگی به اهداف ایشان صورت گیرد.

امام جمعه خرمشهر گفت: رهبر معظم انقلاب مکررا بحث اقتصاد مقاومتی را بیان می‌کنند، ایشان نیز در آخرین بیانات خود تذکر دادند که باید از حالت مونتاژ به صنعت برسیم.

وی افزود: تا زمانی که تولید ما در حد تراز بازار جهانی نباشد، نمی‌توانیم به بازارهای بین‌المللی راه پیدا کنیم.

موسوی عنوان کرد: نباید در کشور خام خوری انجام شود، چرا که اسباب سرشکستگی است.

وی تصریح کرد: مسؤولان باید به سمت و سویی بروند که در بسته‌بندی محصولات دقت کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: در خرمشهر و آبادان زمین‌های خالی متعددی وجود دارد که آنها را به نورچشمی‌ها و افراد خاص واگذار می‌کنند.

وی بیان کرد: وزارت نفت بحث باند دوم جاده خرمشهر- اهواز و همچنین ایجاد فیلتر جهت کنترل پساب‌های نیشکر را بر عهده گرفته و نسبت به آن وعده داده است.

موسوی اظهار کرد: در استخدام اخیر آموزش و پرورش عدالت رعایت نشد و به اولویت‌ها توجه‌ای نشد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به بحث اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: با رعایت اخلاق و قانون از اربعین حسینی بهره بیشتری برده می‌شود.

وی ادامه داد: زائران با مدارک قانونی چون گذرنامه، ویزا و کارت شناسایی به مرزها مراجعه کنند، البته زائران برای صدور ویزا به دفاتر رسمی و معتبر مراجعه کنند.

موسوی متذکر شد: زائران رعایت قانون، همکاری با ماموران ایرانی و عراقی، توجه به فلسفه زیارت، سپاسگذاری از مردم عراق، اهتمام به بهداشت فردی و اجتماعی، نماز اول وقت به جماعت، رعایت حجاب و حفظ شان زائر ایرانی را در دستور کار خود قرار دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار