تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۵۵۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده به مواد مخدر در اهواز
جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده و تخریب 35 باب منزل محل تجمع خرده فروشان و معتادان در شهرستان اهواز خبر داد
خوزنیوز: جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده و تخریب 35 باب منزل محل تجمع خرده فروشان و معتادان در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی در تشریح این خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان، طرح ضربتی پاکسازي مناطق آلوده به مواد مخدر توسط پليس مبارزه با موادمخدر ، ماموران انتظامی و یگان امداد در یکی از مناطق کلانشهر اهواز به اجرا در آمد.

وی در ادامه بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد 35 باب منزل خالی از سکنه که پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و موجب نا امنی و نارضايتي ساکنین محل شده بود، با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری اداره برق ، گاز و شهرداری اهواز با 2 دستگاه لودر تخریب شدند.

سرهنگ صالحی افزود: در این راستا 34 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در پایان پاکسازی ها، ساکنين محل از زحمات پليس در راستاي برخورد با سوداگران مرگ قدرداني کردند، خاطر نشان کرد: طرح مبارزه قاطع با خرده فروشان و هنجارشکنان با همکاری مراجع قضائی توسط پلیس خوزستان با تمام توان استمرار خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار