تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول کمیته اسکان ستاد اربعین خوزستان عنوان کرد:
پیش‌بینی فعالیت بیش‌از یک‌هزار موکب در چذابه و شلمچه
امسال استقبال مردم برای ثبت‌نام مواکب و اخذ پروانه بسیار زیاد بوده و حتی پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد مواکب مستقر در این مرز تا روزهای منتهی به اربعین به بیش از یک هزار موکب برسد
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت استقرار مواکب در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: امسال استقبال مردم برای ثبت‌نام مواکب و اخذ پروانه بسیار زیاد بوده و حتی پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد مواکب مستقر در این مرز تا روزهای منتهی به اربعین به بیش از یک هزار موکب برسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود موسوی اظهار کرد: تاکنون پروانه فعالیت 800 موکب در پایانه‌های شلمچه و چذابه و مسیرهای منتهی به این دو مرز صادر شده است که تمام 400 موکب شلمچه اعم از موکب‌های بین‌راهی و موکب‌های استقراری در پایانه تاکنون مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: از مواکب مرز چذابه نیز تاکنون، تمام مواکب بین راهی مستقر شده‌اند و کار استقرار 50 درصد مواکب پایانه چذابه نیز به پایان رسیده است. البته مواکب مرز چذابه در همان محل سال‌های پیشین مستقر شده‌اند. اما ممکن است مواکبی نیز در محلی که برای امسال جانمایی شده بود، مستقر شوند.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم که در راستای پشتیبانی از مواکب و تأمین اقلامی نظیر، گوشت، مرغ، برنج، نمک، چای، قند، و سایر اقلام مصرفی همانند سنوات گذشته عمل و مواکب را همکاری کنند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ستادهای عتبات عالیات شهرستان‌های خود تحویل بدهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار