تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۵۵۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان:
جلسه ستاد بحران در پی حادثه رانش کوه منطقه منبع‌آب اهواز تشکیل می‌شود
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به حادثه رانش کوه در منطقه منبع آب اهواز گفت: اگر چه این موضوع فقط یک حادثه بوده و بحران نیست ولی امروز جلسه ستاد بحران به دستور استاندار برای تعیین تکلیف منازل این مناطق تشکیل می‌شود.

کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به حادثه رانش کوه و ریزش دو منزل مسکونی در پی آن اظهار داشت: در بسیاری از قسمت‌ها این منطقه ساخت‌ و سازها بدون مجوز هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نیز نقل قول کرده‌اند که ما سال‌ها به آنها هشدار و اخطار داده‌ایم ولی توجهی نشد، افزود: عده‌ای نیز در پایه کوهی رسی در منطقه منبع آب گودبرداری انجام داده و در آنجا منزل مسکونی ساخته‌اند ظاهرا و به نقل از شهرداری‌ها اخطارها نیز در این زمینه به آنها داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: متاسفانه امروز صبح تکه‌ای از آن کوه رسی جدا شده و بر روی این منازل می‌افتد که منجر به تخریب 2 باب منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حادثه 2 کشته و 4 مصدوم به همراه داشت گفت: مصدومان به بیمارستان گلستان منتقل شدند و خوشبختانه در بازدیدی که از این مصدومان داشتیم حالشان خوب است.

حاجی‌زاده در پاسخ به این پرسش که فرد دیگری در زیر آوار باقی مانده گفت: خیر ولی عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد تا محل حادثه به صورت کامل پاکسازی شود البته در این زمینه از سگ‌های زنده‌یاب نیز استفاده شد که تاکنون چیزی یافت نشده است.

وی ادامه داد: اگر چه این موضوع فقط یک حادثه بوده و بحران نیست ولی امروز جلسه ستاد بحران به دستور استاندار برای تعیین تکلیف منازل این مناطق تشکیل می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار