تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۵۵۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلنگ زنی و بهره برداری از چند پروژه تعاون روستایی در خوزستان
کلنگ  انبار 5000 تنی محصولات کشاورزی ابوطیور به زمین زده شد
خوزنیوز:
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی شهرستان شوشتر کلنگ ساخت و احداث انبار چند منظوره ذخیره سازی محصولات کشاورزی به ظرفیت 5000 تن در مرکز خرید گندم ابوطیور به زمین زده شد.
این انبار که توسط شرکت تعاونی روستایی شعیبیه شوشتر در مرکز خرید گندم ابوطیور در دست ساخت است اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه در برخواهد داشت که از طریق تسهیلات بانکی و منابع داخلی شرکت تامین و در مهرماه سال 97 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

کلنگ زنی انبار چند منظوره ذخیره سازی محصولات کشاورزی در شوشتر
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی شهرستان شوشتر؛ شرکت تعاونی روستایی شهید مدرس واقع در دهستان مدرس شهرستان شوشتر کلنگ انبار چند منظوره ذخیره سازی محصولات کشاورزی به ظرفیت 5 هزار تن در مرکز خرید خود را به زمین زد.
گفتنی است این انبار 5 هزار تنی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال ساخته خواهد شد و محل تامین اعتبار آن از منابع داخلی و تسهیلات بانکی است که از مهرماه سال جاری فعالیت در زمینه ساخت آن آغاز و در مهرماه 97 به بهره برداری خواهد رسید.
لازم به ذکر است هدف از اجرای این پروژه چنین می باشد که با توجه به نیاز فضای انبار مسقف در این منطقه و نداشتن فضای انباری مناسب جهت ذخیره سازی محصولات کشاورزی و همچنین نهاده های مورد نیاز کشاورزان احداث این انبار چند منظوره جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر به کشاورزان منطقه ضروریست.
این شرکت در سال 69 تاسیس گردیده  و 1982 نفر سهامدار دارد و 57 روستا را تحت پوشش خود قرار داده است.
 
افتتاح و نصب دستگاه شالی خشک کنی 24 تنی در اهواز
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی شهرستان اهواز ، شرکت تعاون روستایی گبیر شهرستان اهواز دستگاه شالی خشک کن با ظرفیت 24 تن را افتتاح و نصب کرد.
پروژه فوق در مسیر تصفیه قند و شکر گبیر با بودجه ایی بالغ بر 320 میلیون تومان افتتاح شده که اعتبار آن از محل منابع داخلی شرکت تامین شده است و از اردیبهشت ماه سال جاری استارت بهره برداری آن زده و تا مهر 96 ادامه داشته است.
گفتنی است مساحت کارگاه 500 متر می باشد و هدف از اجرای پروژه فوق افزایش خرید توافقی شلتوک در منطقه است.

توسعه آسفالت مرکز خرید مجتمع شرکت تعاونی روستایی دهخدا شهرستان شوش
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی شهرستان شوش، مجتمع شرکت تعاونی روستایی دهخدا واقع در شهر شاوور، سه راهی روستای میثم تمار و مسیر چعب جهت رفاه حال کشاورزان 5000 متر مربع از مرکز خرید محصولات کشاورزی در اختیار خود را آسفالت کرد.
گفتنی است ، این شرکت جهت آسفالت مرکز خرید خود 1 میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه کرده است که اعتبار آن از طریق منابع داخلی و تسهیلات بانکی تامین شده است.
لازم به ذکر است که هدف از اجرای پروژه فوق افزایش ظرفیت خرید محصولات کشاورزی به خصوص گندم، ذرت و شالی است.
 
توسعه آسفالت مرکز خرید محصولات کشاورزی شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان شوش
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان ، مجتمع شرکت تعاونی روستایی حقیقت شهرستان شوش جهت تسهیل در فرایند خرید محصولات کشاورزی شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان شوش واقع در شاوور روستای آهودشت 6000 متر مربع از این مرکز را آسفالت کرد.
گفتنی است مبلغ هزینه کرد جهت اجرای پروژه فوق 2 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده که از محل منابع داخلی و تسهیلات بانکی تامین شده است.
لازم به ذکر است ، شروع به کار پروژه از ابتدای مهرماه سال جاری و اتمام آن 20 مهر ماه بوده است، همچنین هدف از اجرای پروژه افزایش ظرفیت خرید محصولات کشاورزی علی الخصوص گندم شالی و تسهیل در عبور و مرور کشاورزان بوده است.

توسط شرکت تعاونی روستایی شعیبیه شوشتر صورت گرفت:
احداث و نصب باسکول تمام اتوماتیک 60 تنی
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی شهرستان شوشتر ، شرکت تعاونی روستایی شعیبیه شوشتر موفق به احداث و نصب باسکول تمام اتوماتیک 60 تنی در مرکز خرید ابوطیور شد.
اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است که از محل تسهیلات بانکی و منابع داخلی آن شرکت تامین شده است.
 

:
:
:
آخرین اخبار