تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۵۵۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان تاکید کرد:
برای كمك به حفظ محيط زيست باید تعاونی‌های سبز را توسعه داد
معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان این‌که باید تعاونی‌های سبز را توسعه دهیم، گفت: با هدف كمك به حفاظت از محيط زيست باید تعاونی‌های سبز را تشکیل و توسعه داد
معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان این‌که باید تعاونی‌های سبز را توسعه دهیم، گفت: با هدف كمك به حفاظت از محيط زيست باید تعاونی‌های سبز را تشکیل و توسعه داد.
 
سعيد حميد اظهار کرد: به منظور بررسی راهكارهای اجرای تفاهم‌نامه مشترك ميان وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی و سازمان محيط زيست نشستی برگزار شد تا دو اداره محیط زیست و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان بتوانند در زمینه تشکیل و توسعه تعاونی‌های سبز همکاری بیشتری داشته باشند.
 
وی با بیان این‌که هر دو دستگاه رويكرد كاری مشتركی را در این زمینه دنبال می‌کنند، افزود:‌ در بخش تعاون تشکیل تعاونی‌های سبز به منظور جلوگيری از استثمار انسان و هدف زیست محیطی تشکیل این نوع تعاونی ها جلوگيری از استثمار طبيعت است.
 
معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد:‌ تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان محیط زیست، با هدف شناسايی و توسعه مشاغل و كارآفرينی سبز در ميان فارغ التحصيلان رشته‌های زيست محيطی از طريق ارايه مشوق‌های مناسب و همچنين اولويت بخشی به نهادهای دانش بنيان در اجرای طرح‌های كلان ملی در حوزه فن‌آوری محيط زيست است.
 
حمید با بیان این‌که باید تعاونی‌های سبز را توسعه دهیم، گفت: با هدف كمك به حفاظت از محيط زيست باید تعاونی‌های سبز را تشکیل و توسعه داد.
 
وی با اشاره به اجرای طرح "روستا تعاون" که ‌بر اساس آن روستاهای بالای 50 خانوار از اعتبارات يارانه‌دار به منظور تشكيل تعاونی بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: در این طرح می‌توانیم از ظرفيت فارغ التحصيلان رشته‌های زيست محيطی بيكار به منظور هدايت اين تعاونی‌ها به سمت تعاونی‌های سبز استفاده كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار