تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۵۵۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر بهبود کسب و کار منطقه آزاد اروند:
"بازار" شاه‌كليد رفع مشكل بيكاری در آبادان و خرمشهر است
سازمان منطقه آزاد بدنبال آن است تا آبادان و خرمشهر را به جایگاه اصلی خود برساند و در این زمینه باید همه تجار و بازرگانان کمک کنند
مدیر بهبود کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند با بیان این‌که بازار در آبادان و خرمشهر شاه كليد رفع مشكل بيكاری است، گفت: سازمان منطقه آزاد بدنبال آن است تا آبادان و خرمشهر را به جایگاه اصلی خود برساند و در این زمینه باید همه تجار و بازرگانان کمک کنند.
 
جبار عبود زاده در نخستین نشست بزرگ اصناف و بازرگانان منطقه آزاد اروند که امروز، دوم آبان ماه در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: دو جشنواره در آذر و اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود و فرصت طلایی در اختیار بازرگانان و تجار قرار می‌گیرد تا از آن استفاده بهینه کنند.
 
وی افزود: سازمان منطقه آزاد به دنبال آن است تا آبادان و خرمشهر را به جایگاه اصلی خود برساند و در این زمینه باید همه تجار و بازرگانان کمک کنند.
 
عبود زاده با بیان این‌که بازار در آبادان و خرمشهر شاه كليد رفع مشكل بيكاری است، خاطرنشان کرد: مزیت ها و ظرفیت هایی که در این منطقه وجود دارد در هیچ منطقه آزاد کشور نیست که باید از این مزیت ها استفاده کرد.
 
در ادامه این نشست حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان گفت: باید از فرصت‌ها و مزیت‌های منطقه آزاد اروند استفاده کرد تا سرمایه‌گذار وارد این منطقه شود.
 
وی افزود: اگر ابزار جذب سرمایه‌گذار در این منطقه فراهم شود مطمئنن اتفاقات خوبی صورت خواهد گرفت و سرمایه گذاران در منطقه حضور پیدا خواهند کرد.
 
امام جمعه آبادان ادامه داد: با راه‌اندازی کارخانجات و تولید اجناس در آبادان می‌توانیم جذب گردشگر داشته باشیم.
 
ابراهیمی پور با بیان این‌که باید مزیت‌ها و فرصت‌های منطقه آزاد اروند را اولویت‌بندی کرد، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات مدیر عامل و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در یکسال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار