تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۵۵۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان:
وجود افراد دیگر زیر آوار بعید است/ ادامه عملیات آواربرداری
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه عملیات آواربردای حادثه انفجار گاز در کوی رمضان تا پاکسازی کامل محل خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه عملیات آواربردای حادثه انفجار گاز در کوی رمضان تا پاکسازی کامل محل خبر داد.

صادق سلامت با اشاره به خارج سازی جسد سومین جان‌باخته حادثه انفجار کپسول گاز در کوی رمضان اهواز اظهار کرد: در حال حاضر عملیات آواربرداری توسط نیروهای هلال احمر و آتش‌نشانی در حال انجام است و تا پاکسازی کامل محل حادثه همچنان ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: وجود فرد یا افراد دیگری زیر آوار بسیار بعید به نظر می‌رسد اما در هر حال عملیات آواربرداری را ادامه می‌دهیم.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
باسلام
تا کی باید شاهد تلفات مالی و جانی در نتیجه انفجار گاز باشیم؟ آیا وقت آن نرسیده که ارگانهایی مثل شهرداری و سازمان نظام مهندسی خوزستان ( یا در کل وزارت مسکن وشهرسازی و ...) فکری به حال این پدیده وحشتناک بکنند؟! آیا نصب یک دتکتور تشخیص نشت گاز کار سختی است؟ آیا قانونمند کردن بازرسی های دوره ای برق و گاز از ساختمانهای در حال بهره برداری(حتی قدیمی مسکونی) و ثبت و بایگانی دقیق مستندات بازرسی و نظارت(جهت برخورد با متخلفین) کار دشواری است؟!
:
:
:
آخرین اخبار