تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۵۵۳۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند؛
اقدامات و خدمات سازمان منطقه آزاد اروند در ایام اربعین
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت : یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید و سازمان منطقه آزاد اروند ارائه خدمات بهتر به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) است.

اسماعیل زمانی روز شنبه (۶ آبان ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه های مکتوب و سایت های خبری که در سالن جلسات دفتر این سازمان درتهران با موضوع تردد زائرین اربعین حسینی از مرز شلمچه برگزار شد ، گفت :خدمات منطقه آزاد اروند در دولت تدبیر و امید در مرز بین المللی شلمچه یکی از افتخارات دولت و این منطقه در ارائه خدمات بهتر به زوار سید الشهداء (ع) است.

وی افزود : قطعاً تا رسیدن به نتیجه مطلوب این خدمات ادامه خواهد داشت تا با سهولت بیشتر ، بهترین امکانات برای تردد زائرین اربعین حسینی فراهم شود.

زمانی با اشاره به خدمات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد اروند برای سهولت در تردد زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه اظهار داشت: برای ۵٠ کیلومتر گاردریل ۶/۵ میلیارد ، ١٠/٠٠٠متر مربع آسفالت ٢/۵ میلیارد ، لکه گیری ١ میلیارد و یکصد میلیون، تنظیفات و اجرائیات اربعین ٣۵٠ میلیون ، برداشتن فنس ٢ هکتاری ٢۵٠ میلیون ، نصب فنس و سیم خاردار روی داکت مرزی ۵ کیلومتر بالغ بر ٢۵٠ میلیون توسط سازمان منطقه آزاد اروند هزینه شده است .

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ،گفت : آسفالت انجام شده ٨۵٠٠ متر مربع، آسفالت دوربرگردانها ٩٠٠٠ متر مربع در خاک عراق توسط سازمان منطقه آزاد اروند هزینه شده است.

وی ادامه داد : در خاک عراق برای تکمیل زیر ساخت های مرتبط با ایام اربعین ۳ میلیارد تومان و در مرز شلمچه ۱۳ میلیارد تومان توسط سازمان منطقه آزاد اروند هزینه شده است.

وی افزود : بهسازی و آسفالت مسیر پایانه و دوربرگردان ها ، ایجاد داربست برای راه رو های اخذ گذرنامه ، استقرار ۲۴ گیت گذرنامه در خاک عراق، کولیدور کشی برای عبور امن زائران ، ساخت جاده های فرعی و ایجاد فیبر نوری از خرمشهر تا شلمچه و اتصال به شبکه فیبر نوری کشور از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند برای تردد آسان زوار در مرز بین المللی شلمچه می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار