تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۵۵۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسامی نمایندگان مخالف و موافق غلامی و اردکانیان
عضو هیات رئیسه مجلس ضمن اعلام اسامی مخالفان و موافقان دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو، توضیحاتی درباره نحوه موافقت و مخالفت نمایندگان و زمان مقرر برای آنها بیان کرد.

اکبر رنجبرزاده در نشست علنی  امروز (یکشنبه 7 آبان ماه) با اشاره به دستور کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو در مجلس، توضیحاتی در خصوص نحوه مخالفت و موافقت نمایندگان با گزینه های پیشنهادی اعلام کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کدام از نمایندگان مخالف و موافق 15 دقیقه برای نطق در موافقت و مخالفت با وزاری پیشنهادی وقت دارند که می‌توانند تمام یا بخشی از وقت خود را به نماینده دیگری اختصاص دهند.

وی اسامی مخالفان و موافقان منصور غلامی برای تصدی بر وزارت علوم را به این ترتیب عنوان کرد: عباس گودرزی به عنوان موافق اول، سیده حمیده زرآبادی به‌عنوان مخالف اول، جهانبخش محبی‌نیا مخالف دوم، نبی هزارجریبی به عنوان موافق دوم ثبت نام و به قید قرعه انتخاب شدند.

همچنین مخالفان و موافقان اردکانی برای تصدی بر وزارت نیرو را بدین شرح اعلام کرد: مخالف اول سید راضی نوری، مخالف دوم همایون یوسفی و همچنین موافقان عبارتند از عبدالله رضیان و عبدالرضا هاشم‌زایی.
:
:
:
آخرین اخبار