تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۵۵۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش بینی برداشت ۷۶۰ هزار تن نیشکر در کشت و صنعت حکیم فارابی
پیش بینی برداشت ۷۶۰ هزار تن نیشکر در کشت و صنعت حکیم فارابیمدیرعامل کشت و صنعت حکیم فارابی با بیان این‌که عملیات برداشت نیشکر در سطح مزارع این واحد کشت و صنعت نیشکر آغاز شد ، گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از ۸۴ هزار تن شکر تولید شود.

محمود قدرتی اظهار کرد: با آغاز عملیات برداشت نیشکر پیش بینی می‌کنیم که بیش از ۷۶۰ هزار تن نیشکر با عملکرد ۸۶ تن در هر هکتار از مزارع برداشت کنیم.

وی افزود: سال گذشته حدود ۷۸ هزار تن شکر توسط  کشت و صنعت حکیم فارابی تولید شد اما امسال پیش بینی می‌کنیم از ۷۶۰ هزار تن نیشکر برداشت شده از مزارع ، بیش از ۸۴ هزار تن شکر تولید شود.

مدیرعامل کشت و صنعت حکیم فارابی تصریح کرد: سطح زیر کشت نیشکر بیش از ۸۸۲۰ هکتار است که عملیات برداشت در این اراضی آغاز شده و امیدواریم در یک بازه کاری ۱۰۰ روزه مفید ، بتوانیم نیشکر را از این سطح برداشت کنیم.

محمود قدرتی عنوان کرد: سال گذشته عملکرد محصول نیشکر در هکتار حدود ۸۱ تن در هکتار بود و حدود ۷۳۲ هزار تن نیشکر برداشت شد که این میزان امسال رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و پیش بینی می‌شود که بیش از  ۷۶۰هزار تن نیشکر از مزارع برداشت شود.
برچسب ها: نیشکر خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار