تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۵۵۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی مدیرعامل مطرح شد؛
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نوسازی می شود
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از نوسازی تجهیزات نفت این شرکت طی برنامه ای بلند مدت خبر داد
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از نوسازی تجهیزات نفت این شرکت طی برنامه ای بلند مدت خبر داد.

جهانگیر پورهنگ عصر روز شنبه در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از قدیمی ترین شرکت های نفتی در مناطق نفت خیز جنوب محسوب می شود، اظهار کرد: این شرکت در وسعتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون متر مکعب در بین شهرهای اهواز، رامشیر، هفتکل و شادگان قرار دارد.

وی ادامه داد: این شرکت با بیش از سه هزار نیروی انسانی نزدیک به ۲۰ درصد از تولید نفت مناطق نفت خیز جنوب را تامین می کند و در زمینه حفظ میزان تولید مسئولیت بزرگی بر عهده شرکت نفت و گاز مارون است.

پورهنگ با بیان اینکه نوسازی در صنعت نفت یکی از برنامه های وزیر است، بیان کرد: بر اساس یک برنامه ریزی بلندمدت و در کمتر از ۱۰ سال تجهیزات نفتی در سطح این شرکت نوسازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: طی چند سال گذشته به دلیل کمبود بودجه، پروژه خاصی در این شرکت اجرا نشده است اما با توجه به ضرورت حفظ و افزایش سطح تولید، راه اندازی واحدهای نمک زدایی اهمیت زیادی داردو

وی ادامه داد: همچنین بازسازی و نوسازی خطوط لوله در سطح این شرکت یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در اولویت برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت قرار گیرد.

پورهنگ یادآور شد: در برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای نوسازی تجهیزات، استفاده از تجهیزات مدرن، بهینه و کارآمدتر مورد توجه است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار