تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۵۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتماد شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب به تولیدکننده داخلی؛ چرخ صنعت داخلی را به گردش درآورده است
خوزنیوز: عزیز اسداللهی زوج مدیر عامل شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس در زمینه فعالیت این شرکت گفت: شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز کرد. این شرکت در زمینه ساخت قطعات صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع هوایی فعالیت دارد و هم اکنون با بهرهگیری از ۳۵۰ در حال فعالیت است.

به گزارش خوزنیوز؛ اسداللهی درباره نحوه ارتباط شرکت افزار کیمیای فارس با شرکت مناطق نفت خیز جنوب گفت: شرکت ما نخستین بار سال ۱۳۸۹ از طریق مراجعه کارشناسان واحد مهندسی ساخت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مرتبط شد و حاصل این ارتباط نیز خرید ۴۵ مورد قطعه یدکی توربین گازی و کوپر بسمر بود.

وی افزود:  همکاری با شرکت مناطق نفت خیز جنوب دستاوردهای مهمی برای تولیدکنندگان داخلی دارد. یکی از مهمترین دستاوردهای همکاری ما با مناطق نفتخیز جنوب، ورود به ساخت قطعات دقیق سامانه های توربین و کمپرسور بوده و در این میان بیش از ششصد قطعه مورد نیاز در حوزه مرتبط تولید و تحویل شده است . از این رو می توان گفت با اعتماد به تولید کننده داخلی چرخ صنعت داخلی به گردش درآمده و از ظرفیت های کارشناسان و متخصصان داخلی نیز بهره گیری شده است.

مدیرعامل شرکت افزار کیمیای فارس درباره نمایشگاه نفت خوزستان گفت:  اولین حضور ما در نمایشگاه نفت خوزستان به سال ۸۹ بر می گردد و پس از آن ما هفت دوره مداوم در این نمایشگاه حضور فعال داشتیم و محصولات و کالاهای تولیدی خود را به صورت فیزیکی در غرفه ها عرضه کرده ایم و برای بازدیدکنندگان نیز در اینباره پرزنت داشته ایم.

اسداللهی با ابراز رضایت از حضور مداوم در نمایشگاه نفت خوزستان گفت: تبلیغات بیشتر در سطح کشور دعوت از روسا و کارشناسان صنعت نفت در جهت بازدید از نمایشگاه و همچنین بازدید کارشناسان مهندسی ساخت از نمایشگاه خوزستان می تواند به کیفیت نمایشگاه افزوده و دستاوردهای بیشتری در حمایت از تولیدکنندگان و متخصصان داخلی داشته باشد.

وی تأکید کرد: شرکت  ملی مناطق نفت خیز جنوب  با تکیه بر ساخت داخل و حمایت از تولید کنندگان داخلی دیگه توانایی و پتانسیل بومی سازی و نهادینه کردن صنعت در کشور را دارد. یکی از اهداف اصلی ما برای حضور در نمایشگاه، شناساندن شرکت به مدیران رده بالا و تصیم سازان صنایع نفت بوده است. کارشناسان و مدیران با حضور در نمایشگاه به طور مستقیم با محصولات ما آشنا می شوند و ما نیز به تشریح فعالیت هایمان بر می آییم.
:
:
:
آخرین اخبار