تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۵۶۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبرداد:
نظارت و بازرسی جدی از کارگاه‌های تولیدی پرخطر در دستور کار
به منظور حفظ و صیانت جان کارگران باید بازرسی از واحدهای پر خطر در دستور کار بازرسان قرار بگیرد و نباید از وضعیت ایمنی کارگاه‌ها غافل شويم
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به منظور حفظ و صیانت جان کارگران باید بازرسی از واحدهای پر خطر در دستور کار بازرسان قرار بگیرد و نباید از وضعیت ایمنی کارگاه‌ها غافل شويم.
 
سید نور محمدپور اظهار کرد: با تمام كوششی که برای حفظ و صیانت از جان کارگران انجام می‌شود ولی بازهم برای دستیابی به شرایط مطلوب، باید نظارت بیشتری از واحدهای کارگاهی پر خطر صورت گيرد.
 
وی با بیان این‌که برای ایجاد اشتغال جدید در حال برنامه‌ریزی و انجام امور هستيم اما نباید از وضعیت ایمنی کارگاه‌ها غافل شويم، افزود: به منظور حفظ و صیانت جان کارگران باید بازرسی از واحدهای پرخطر در دستور کار بازرسان قرار بگیرد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در هیات‌ها و مراجع باید وضعیت بهتری داشته باشد و مدیران ادارات به صورت مستمر کارکنان را مورد ارزیابی قرار دهند. با توجه به وجود کارشناسان خبره و کاربلد در مجموعه، انتظار می‌رود تا میزان گله‌مندی مراجعین کاهش پیدا کند.
 
محمدپور عنوان کرد: بازرسی‌ها باید جدی گرفته شوند؛ بازرسی جدی از واحدهای پرخطر در دستور کار بازرسان است. از آنجا که اغلب واحدهای استان فرسوده هستند اگر ایمنی جدی گرفته نشود، شاهد حوادث تلخ بیشتری خواهیم بود و در این راه هیچ کوتاهی، پذیرفتنی نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: ایمنی واحدها برای ما در اولویت نخست است. از این رو، روسای ادارات در شهرستان‌ها باید امر بازرسی‌ها را بسیار جدی دنبال کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار