تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شوش تاکید کرد:
لزوم استفاده هر بیشتر از ظرفیت حمل و نقل و ترانزیت در خوزستان
استان خوزستان از نظر حمل و نقل و ترانزيت ظرفيت بالايی دارد و باید در جهتی گام برداشته شود تا از آن‌ها استفاده کرد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خوزستان از نظر حمل و نقل و ترانزيت ظرفيت بالايی دارد و باید در جهتی گام برداشته شود تا از آن‌ها استفاده کرد .
 
سید راضی نوری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که امروز، 17 آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های عظيم خوزستان برای خروج از ركود اقتصادی و اشتغالزايی به نحو احسن استفاده شود.
 
وی افزود: استان خوزستان از نظر حمل و نقل و ترانزيت ظرفيت بالايی دارد و باید در جهتی گام برداشته شود تا از آن‌ها استفاده کرد.
 
نوری تصریح کرد: می‌طلبد تا با همت مضاعف  نمايندگان و مجموعه راه و شهرسازی و مشاوره‌های آقای رحمانی- مدیرکل پیشین راه و شهرسازی خوزستان، از ظرفيت‌های عظيم استان برای خروج از ركود اقتصادی و اشتغالزايی به بهترین شکل بهره گرفت.
 
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه‌ها، شريان‌های حياتی كشور هستند و خوزستان به عنوان قلب تپنده ايران بايد بتواند خون را به همه نقاط يك كالبد برساند.
 
نوری بیان کرد: بايد اين شريان‌های حياتی كه شامل بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، حمل و نقل ريلی، هوايی و دريايی هستند، در استان خوزستان بيشتر مدنظر قرار گيرند تا شاهد توسعه و رونق استان در این زمینه‌ها باشیم.
 
وی ادامه داد: انتظار داريم مجموعه وزارت راه در زمينه‌هايی مثل ساخت فرودگاه بين المللی اهواز كمك كند تا استان خوزستان از اين ظرفيت‌های خدادادی در همه بخش‌ها بهره بيشتری ببرد.
 
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به بدهی‌های مجموعه راه و شهرسازی استان، انتظار اين است كه توجه ويژه‌ای به اين موضوع شود تا این اداره بتواند نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار