تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۵۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کریم باقری: این مدل کفاشیان است که می‌خندد/ او نسبت به بقیه نامزدها گزینه بهتری بود
فوتبال ایران در زیرساخت ها، امکانات سخت افزاری، فوتبال پایه، نظارت نداشتن بر لیگ های دسته پایین و مسائل مختلف دیگر ضعف دارد.

http://u.goal.com/169400/169461hp2.jpg

کریم باقری کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است که در بین نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان به دلیل حضور 4ساله ای در فدراسیون فوتبال نسبت به بقیه گزینه مناسب تری بود که در نهایت انتخاب شد.
باقری در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«من امیدوارم که آقای کفاشیان در 4سال دوم کاستی های 4سال اول را جبران کرده و دوره موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد.من معتقدم که او نسبت به دو گزینه دیگر شرایط بهتری داشت چون 4سال در فدراسیون بود و نسبت به خیلی از مسائل آشنایی داشت. حالا او باید به فکر برطرف کردن مشکلات اساسی فوتبال ایران باشد.در این میان نقش اعضای هیات رئیسه هم مهم است و آنها باید در اختیار فدراسیون فوتبال باشند.»
باقری در ادامه حرف هایش می گوید:«فوتبال ایران در زیرساخت ها، امکانات سخت افزاری، فوتبال پایه، نظارت نداشتن بر لیگ های دسته پایین و مسائل مختلف دیگر ضعف دارد. مطمئنا کفاشیان هم می داند که مهمترین مشکلات فوتبال ما در چه مسائلی است و همه این مشکلات باید برطرف شود. به هر حال خیلی ها موافق بودند که ایشان برای 4 سال دوم هم فعالیتش را ادامه دهد و امیدواریم شاهد رشد فوتبال ایران در سال های آینده باشیم.»
باقری در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید خنده های علی کفاشیان برای برخی آزاردهنده باشد خاطرنشان می کند:«ما نباید این موضوع را حساس کنیم. مدل آقای کفاشیان اینطور است که می خندد و این چندان مهم نیست. نکته مهم این است که رئیس فدراسیون وظایفش را به خوبی انجام دهد و تا آنجایی که می تواند مشکلات فوتبال را برطرف کند.»
باقری این روزها شایعه حضورش در تیم ملی شنیده می شود در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف شما به زودی مشخص خواهد شد خاطرنشان می کند:«من چندبار با آقای کی روش حرف زدم و قبلا هم در این مورد نظرم را گفتم. دیگر حرف خاصی ندارم و این سرمربی تیم ملی است که تعیین خواهد کرد همکاری من با تیم ملی به چه صورت خواهد بود. به هر حال ایشان تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود.»
برچسب ها: کریم باقری
:
:
:
آخرین اخبار