تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۵۶۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصویب تسهیل اخذ روادید گردشگری برای بیماران عراقی
مدیرعامل جمعیت هلال احمرخوزستان گفت: در نشست هماهنگی امور مرکز جراحی محدود هلال احمر آبادان مصوب شد که مجوز لازم برای اخذ روادید T (گردشگری) بیماران عراقی که برای درمان به این مرکز مراجعه می کنند، توسط نماینده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند صورت پذیرد.

علی خدادادی شنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مرکز جراحی محدود جمعیت هلال احمر آبادان بیان کرد: با دستور و تاکید استاندار خوزستان مصوب شد که تمهیدات لازم برای صدور مجوز IPD (دپارتمان بیماران بین المللی) و نیز مجوز بهره برداری این مرکز از طریق دانشکده علوم پزشکی آبادان به عمل آید.

اسماعیل زمانی رییس سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این بازدید با استقبال از احداث و راه اندازی مرکز جراحی محدود هلال احمر گفت: امید است با حمایت دستگاه های مربوطه، این مرکز
به یکی از مهمترین مراکز گردشگری درمانی در جنوب غرب کشور تبدیل و منشأ خدمات بسیاری برای بیماران ایرانی و عراقی شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این نشست از دستورات لازم برای صدور مجوز مربوط به مرکز جراحی محدود هلال احمر آبادان خبر داد و اظهار کرد: به زودی با توجه به ویژگی خاص منطقه آزاد اروند و تفاهم نامه موجود با مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کشور شاهد بهره برداری این مرکز خواهیم بود.

دکتر علیرضا آموزنده افزود: این بیماران در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر، به سایر مراکز درمانی آبادان و مراکز دولتی و خصوصی مرکز استان که دارای مجوزهای IPD هستند، معرفی می شوند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه رئیس سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداران آبادان و خرمشهر، نماینده مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر کشور، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و مدیرعامل هلال احمر خوزستان از مرکز گردشگری درمانی جراحی محدود هلال احمر آبادان دیدن و از نزدیک در جریان امور مربوطه قرار گرفت.

وی در این بازدید بر ضرورت تسریع در امر بهره برداری و صدور مجوز لازم این مرکز به منظور تسریع در بهره برداری آن تاکید کرد.

وجود امکانات مناسب درمانی در خوزستان باعث شده تا سالیانه تعداد زیادی از بیماران عراقی برای درمان خود به این مراکز مراجعه کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار