تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۵۶۴۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند: نمی‌دانم چرا بازیکنانم ۷ متر دروازه را نمی‌بینند
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بی‌دقتی بازیکنانش و مشکلات تیم انتقاد کرد.

 فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی مقابل پیکان در نشست خبری حضور یافت و اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و به اعتقاد من یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های لیگ برتر بود. فکر می‌کنم ما از هر لحاظ، مستحق کسب سه امتیاز بودیم. نمی‌دانم بازیکنان ما چگونه دوبار، هفت متر دروازه را ندیدند و دروازه خالی را به بیرون زدند.

او ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم مقابل تیمی که هفت بازی پیاپی پیروز شده بود، توانستیم به بازی برگردیم و گل خورده را جبران کنیم. ما مشکلات زیادی در باشگاه صنعت نفت آبادان داریم که کار را از هر نظر برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان اضافه کرد: مشکلاتی که گریبان نفت تهران را گرفت الان گریبان صنعت نفت را گرفته است. باید به بازیکنانم دست مریزاد بگویم که با غیرت و شرف مقابل هر حریفی حاضر می‌شوند. بازیکنان ما حتی پول تو جیبی ندارند اما برای دفاع از پیراهن صنعت نفت آبادان و به خاطر مردم عاشق آبادان به میدان مسابقه می‌آیند. همه صنعت نفت را دوست دارند و بازیکنان ما به خاطر این مردم، از خود گذشتگی می‌کنند. من می‌خواهم این هشدار را بدهم که مبادا شرایط صنعت نفت مانند پاس همدان، ابومسلم خراسان و حتی نفت تهران شود. یکی باید به داد تیم صنعت نفت آبادان برسد.

وی درباره مشکلات این تیم گفت: ‌بعد از مصوبه مجلس شورای اسلامی که باعث شد وزارت نفت از پول دادن به تیم‌های فوتبالی منع شود، سه چهار بازیکن ما یک ریال دریافتی نداشتند. من هم به خاطر مردم و بازیکنان هستم و به خاطر آن‌ها می‌جنگم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره عملکرد شاگردانش اظهار کرد: به نظر من شاگردانم عالی بازی کردند و نگذاشتند که خلأ کرار حس شود. موقعیت‌های ما از پیکان بهتر بود و ما مشکلی در نبود کرار نداشتیم. البته این را باید بگویم که وجود کرار جاسم برای تیم ما نعمت است.

کمالوند درباره دریافتی بازیکنانش گفت: از پارسال حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان‌مان مانده است و پولی که از منطقه آزاد به ما رسید هزینه اردوها، زمین و جذب بازیکن شد. من به دنبال این بودم که صنعت نفتی باصلابت بسازم که مشکلات، مانع من شد. عده‌ای نیز به دنبال این هستند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. ما در پنج بازی آخر سه پیروزی داشتیم و تنها یک شکست اما یکسری چشم خود را به این نتایج می‌بندند و بعد از شکست مقابل گسترش به بازیکنان ما توهین کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار