تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۵۶۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هدف از جشنواره جزیره ورزش نشان دادن توانایی های ورزشی منطقه است
در جشنواره جزیره ورزش به دنبال این هستیم تا توانمندی های ورزشی منطقه آزاد اروند را به منسه ظهور بگذاریم
مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در جشنواره جزیره ورزش به دنبال این هستیم تا توانمندی های ورزشی منطقه آزاد اروند را به منسه ظهور بگذاریم.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند، پیمان ادیبی در دومین جلسه هماهنگی جشنواره جزیره ورزش در اداره ورزش آبادان اظهار داشت: جشنواره ورزشی جزیره ورزش همانند جشنواره مهر اروند در نوع خود برای اولین بار انجام می‌شود و این موضوع جشنواره را تبدیل به کاری جدید کرده است.

وی افزود: این جشنواره به مدت ۱۰ روز در یک مکان ۱۰ هزار متری برگزار می‌شود، هیئت‌ها غرفه‌هایی خواهند داشت و رشته خود را به عموم ارائه می‌کنند.

ادیبی عنوان کرد: همچنین هیئت های ورزشی برنامه های مختلف ورزشی را اجرا می‌کنند و رشته خود را به عموم مردم می‌شناسانند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ممکن است عموم مردم با برخی رشته‌ها، انجمن ها و زیر مجموعه رشته‌ها آشنایی نداشته باشند.

وی بیان کرد: هدف ما این است که مردم را به رشته های ورزشی علاقه‌مند کنیم.

ادیبی با بیان اینکه این جشنواره تک منظوره و صرفا ورزشی نیست، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز در آن وجود دارد و قصد داریم برای رشته های مختلف شاهد جذب ورزشکار باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته های مختلفی به همین منظور تشکیل دادیم، عنوان کرد: ارزیابی هیئت‌های ورزشی در منطقه یکی دیگر از اهداف جشنواره جزیره ورزش است تا بتوانیم در رشته‌های ورزشی به سمتی سازمان دهی شده و برنامه محور حرکت کنیم.

وی افزود: همچنین امید است بتوانیم مثل بقیه استان‌های کشور و همانند یک استان در مسابقات قهرمانی مختلف شرکت کنیم.

ادیبی گفت: در جشنواره جزیره ورزش به دنبال این هستیم تا توانمندی های ورزشی منطقه آزاد اروند را به منسه ظهور بگذاریم و خانواده ها با رشته ها آشنا شوند و هیئت‌ها نیز باید هر آنچه در توان دارند به نمایش بگذارند.
:
:
:
آخرین اخبار