تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۵۶۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصلاح رویه‌های ترخیص خودروهای پلاک اروند
رویه‌های ترخیص خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند اصلاح و قابلیت‌های جدیدی به سامانه مدیریت اطلاعات این خودروها افزوده شده است
خوزنیوز: مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: رویه‌های ترخیص خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند اصلاح و قابلیت‌های جدیدی به سامانه مدیریت اطلاعات این خودروها افزوده شده است.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند؛ کمال رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توسعه سامانه مدیریت خوردوهای پلاک اروند، رویه‌های ترخیص این خودروها در حوزه‌های تمدید پروانه، نقل و انتقال، پلاک‌های مفقودی و عوارض خروج از محدوده منطقه به صورت کامل راه‌اندازی شده است.

وی افزود: از این پس در بخش پلاک‌گذاری کلیه رویه‌ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می‌شود و مالکان محترم خودروها می‌توانند بدون حضور فیزیکی و از طریق سامانه اقدام به تمدید پروانه و سایر خدمات مرتبط نمایند.

مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ساده‌سازی رویه مرخصی بدون حضور مالک در زمان درخواست مرخصی و پرداخت الکترونیکی هزینه‌های مرخصی تصریح کرد: امکان پرداخت عوارض ترخیص خودرو، پلاک‌گذاری، نقل و انتقال خودرو، پلاک گذاری نقل و انتقال، عوارض تمدید سالانه  پروانه، عوارض خروج از منطقه، پلاک مفقودی و مرخصی خودرو به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

رضایی عنوان کرد: ارسال کوتاژ الکترونیکی به واحد شماره‌گذاری به منظور تخصیص پلاک و همچنین ارسال الکترونیکی نامه نقل و انتقال به واحد شماره گذاری نیز از قابلیت.های جدید این سامانه است.

مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به انجام امور بدون واسطه در سامانه مدیریت اطلاعات خودروهای پلاک اروند خاطرنشان کرد: این کار با هدف افزایش سطح خدمات غیرحضوری، شفاف سازی و جلوگیری از سوءاستفاده و واسطه‌گری صورت گرفته و در نسخه جدید سامانه امکان تخصیص نوبت.دهی هوشمند به ارزیابی و محاسبه عوارض تمدید سالانه پروانه خودرو نیز وجود دارد.

"سامانه خودروهای پلاک اروند" به صورت آنلاین از بخش "خدمات الکترونیک" سایت رسمی سازمان منطقه آزاد اروند به آدرس www.arvandfreezone.com در دسترس عموم است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
اگر این طرح عملی بشه فوق العادس
:
:
:
آخرین اخبار